Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saab og9-3 SQ style

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: Saab og9-3 SQ style

    Oj har visst inte uppdaterat här på ett tag

    Summerar lite snabbt..

    Bygget är iaf "klart".
    Det blev en andra plats i advaced unl på Vallåkra förra sommaren som man väl ändå får vara rätt nöjd med, särskillt med tanke på att jag knappt gjorde några förändringar från Elmia
    Det lite tråkiga var dock att mitt PDX 4.100 valde att säga upp sig nångång mellan lördag å söndag förmiddag. Skulle väl kunna gissa på att det var värmen som tog det?

    Anyway.. Håller nu på att riva ut alla grejer ur bilen för att så småningom sälja den då jag har köpt mig en ny

    Det blev självklart en SAAB denna gången också, närmare bestämt en
    9-3 Sc aero -11 med det mesta i utrustningsväg..
    Känner dock redan nu att det fattas en hel del i ljudväg trots att det sitter största BOSE systemet.
    Har dock lovat mig själv(läs sambon) att inte börja riva något innan sommaren..



    Tack för mig!
    Attached Files
    Saab 9-3 SQ style

    Comment


    • Re: Saab og9-3 SQ style

      Originally posted by BaDiS View Post
      Har dock lovat mig själv(läs sambon) att inte börja riva något innan sommaren..

      Tack för mig!
      Vi noterar detta.

      Pierre
      SEASTREAMS GARAGE


      ALPINE, DYNAUDIO, GENESIS, SUPRA, MOSCONI, GLADEN ! ! !

      Verkar blivit lite mer fart här på forumet, kul!

      Comment


      • Re: Saab og9-3 SQ style

        Originally posted by BaDiS View Post
        Har dock lovat mig själv(läs sambon) att inte börja riva något innan sommaren..
        Desto roligare får vi i höst/vinter då, det låter ju skitbra
        Sponsor:
        Bilstereohörnan - www.bilstereohornan.se
        Tudor Batteries - www.tudor.se
        Sonax Bilvård - www.sonax.se

        Comment


        • Re: Saab og9-3 SQ style

          Mycket trevlig bil du skaffat! Sitter sån där BOSE-anläggning i pappas 9-3SC också, duger väl för lite enklare radiopoppa och så men annars nja, rätt tamt ljud. Hoppas att det blir nåt fränt bygge i den, så man kan få sig lite inspiration, fast jag kanske hinner före...
          Mitt projekt: Volvo V60
          BRL - B2 & Dayton

          More to come...

          Comment


          • Re: Saab og9-3 SQ style

            Originally posted by BaDiS View Post
            Oj har visst inte uppdaterat här på ett tag

            Summerar lite snabbt..

            Bygget är iaf "klart".
            Det blev en andra plats i advaced unl på Vallåkra förra sommaren som man väl ändå får vara rätt nöjd med, särskillt med tanke på att jag knappt gjorde några förändringar från Elmia
            Det lite tråkiga var dock att mitt PDX 4.100 valde att säga upp sig nångång mellan lördag å söndag förmiddag. Skulle väl kunna gissa på att det var värmen som tog det?

            Anyway.. Håller nu på att riva ut alla grejer ur bilen för att så småningom sälja den då jag har köpt mig en ny

            Det blev självklart en SAAB denna gången också, närmare bestämt en
            9-3 Sc aero -11 med det mesta i utrustningsväg..
            Känner dock redan nu att det fattas en hel del i ljudväg trots att det sitter största BOSE systemet.
            Har dock lovat mig själv(läs sambon) att inte börja riva något innan sommaren..

            Tack för mig!
            Du har inte sagt ngt om under sommaren
            Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
            ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

            Comment


            • Re: Saab og9-3 SQ style

              Riktigt KUL och se Badis Redigt impad inte trodde jag att du skulle pyssla med detta vart redigt förvånad när jag hitta dig här. Du ser ju ut att vara redigt duktig på plasta också i like a lot ha ha Du får mer än gärna plasta åt mig har noll koll på den saken. Mona hälsar också ha det gutt så hörs vi.

              Mvh Thomas
              http://www.pmshopen.se/

              Comment

              Working...
              X