Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rockford vs Gladen vs Ground Zero ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Rockford vs Gladen vs Ground Zero ??

    Originally posted by Eazy View Post
    Han trollar ju bara. Sluta svara honom!

    Finns här verkligen ingen moderator? Om det finns en, någons som vet hur man kontaktar denna person? Undrar också om Bilstereoförbundet har något med detta forum att göra också?

    Ähh! Se humorn i klappskaftets inlägg istället Ni anar inte hur många Tangent-Riddare som bara letar efter forum som de kan sprida sina evangelium på Jag har förmodligen hållit på med bilstereo längre än de flesta och när jag byggde mina första baslådor var nog föräldrarna till flera av de som hänger här på forumet i moppeåldern Jag skall berätta en hemlighet för er alla: Jag har aldrig följt en enda rekommendation baserad på parametrar

    Istället går jag extremt mycket på tidigare erfarenheter och vad mina öron gillar. Nog dags och återigen nämna mina ledord för bilsteroinstallation.

    DU KAN ALDRIG KRYDDA EN BRÄND STEK SÅ DEN SMAKAR BRA!!!!!

    Med detta menar jag att grunden måste fungera innan man börjar fippla med EQ, tidskomp och alla andra hjälpmedel. Visst kan det låta lite mindre skit men aldrig så bra som om det funkade innan.

    Det är en fantastisk tid vi lever i med digitala media som låter fantastiskt brusfritt och rent. Men som en mycket välkänd profil (J:son) alltid sagt: Det är aldrig för sent för att tweaka bort sig

    Må nu förträffligt alla vänner och dröm söta drömmar om frekvensseparation, dynamik och en total distfri musikupplevelse så ses vi kanske på en mässa eller träff nästa år

    Jag ÄR Gandalf
    Jag ÄR Gandalf!!!

    Comment


    • #47
      Re: Rockford vs Gladen vs Ground Zero ??

      Originally posted by Eazy View Post
      Han trollar ju bara. Sluta svara honom!

      Finns här verkligen ingen moderator? Om det finns en, någons som vet hur man kontaktar denna person? Undrar också om Bilstereoförbundet har något med detta forum att göra också?
      Förbundet har inget med forumet att göra direkt.
      Moderatorn är på "semester".

      Bygglogg: SQW: TransFårrden

      Comment


      • #48
        Re: Rockford vs Gladen vs Ground Zero ??

        Kanske vore bra om moderatorn/ägaren till till forumet lämnade över ansvaret till bilstereoförbundet som i sin tur utsåg en lämplig moderator? Finns ju fullt av klokt folk här. Tex tidigare talare. En tanke bara...

        Comment


        • #49
          Re: Rockford vs Gladen vs Ground Zero ??

          Originally posted by Eazy View Post
          Finns här verkligen ingen moderator? Om det finns en, någons som vet hur man kontaktar denna person?
          Man går in i medlemsregister ovan, söker upp ADMIN och skickar ett PM.

          Eller så gör man som jag brukar göra, jaga honom på annat socialt media
          sigpic

          We know the Rolex feeling, only the best are copied.

          Ljudbyggaren sedan 1998

          Importör av Mosconi, Gladen
          Se oss på Facebook för nyheter.

          Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

          Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

          International Head Judge och numera även kallad besserwisser

          Comment

          Working...
          X