Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sundown subbar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sundown subbar

    Tjena

    Någon som vet om man kan få hem sundown subbar till sverige?

    Detta nya monster måste kunna trycka på något helt sjukt.

    Man har ju sett hur x-12 och zv4 12 spelar och denna är ju en zv4 på steroider

    2500wrms och typ dubbelt så stor motor som x-12


    skulle vilja testa två av dessa men verkar svårt att få tag på här i sverige:/

  • #2
    Re: Sundown subbar

    Få hem till Sverige? Ja. http://www.woofersetc.com
    Köpa i Sverige? Tror inte det.

    edit: Insåg nu att jag kanske var lite snabb i mitt svar, vilken serie är det där? Antog att det var X serien men du pratar om X12 och att den du letar efter är 2500W speccad, vilket X inte är. Så vilken serie är du ute efter?

    edit2: Insåg ännu en gång att jag var för snabb, står jue trots allt Nightshade V3 i bildlänken. Verkar inte finnas på woofersetc, säker på att Sundown har släppt dom till försäljning än?
    Last edited by Boyakacsha; February 17, 2014, 23:18.

    Comment


    • #3
      Re: Sundown subbar

      Originally posted by Boyakacsha View Post
      Få hem till Sverige? Ja. http://www.woofersetc.com
      Köpa i Sverige? Tror inte det.

      edit: Insåg nu att jag kanske var lite snabb i mitt svar, vilken serie är det där? Antog att det var X serien men du pratar om X12 och att den du letar efter är 2500W speccad, vilket X inte är. Så vilken serie är du ute efter?

      edit2: Insåg ännu en gång att jag var för snabb, står jue trots allt Nightshade V3 i bildlänken. Verkar inte finnas på woofersetc, säker på att Sundown har släppt dom till försäljning än?
      Som jag skrev är detta nightshade v3. Nej tror inte den släppts till försäljning än eftersom där inte är ts-parametrar än.
      Men verkar mycket intressant.

      Comment


      • #4
        Re: Sundown subbar

        Då kommer den garanterat finnas för försäljning hos woofersetc när Sundown släpper basen. Dom har varit billigast att handla av utav Sundowns återförsäljare varje gång jag har kollat :-)

        Comment


        • #5
          Re: Sundown subbar

          Originally posted by Boyakacsha View Post
          Då kommer den garanterat finnas för försäljning hos woofersetc när Sundown släpper basen. Dom har varit billigast att handla av utav Sundowns återförsäljare varje gång jag har kollat :-)
          Okej för jag har sett på ebay att dom har sundowns alla subbar svinbilligt om man bara räknar om dollarna till svenska kr.
          Frågan är med frakt och tull på så tunga grejor om det lönar sig.

          Dom du länka skickar dom till swe och var hör dom hemma?

          Comment


          • #6
            Re: Sundown subbar

            Ja dom skickar till Sverige, utan tvekan billigast frakt utav dom återförsäljare jag har kollat. Köpte mina SA8or därifrån bland annat. Amerikansk sida, om du menade vart i landet så har jag ingen aning :-)

            Comment


            • #7
              Re: Sundown subbar

              Originally posted by Boyakacsha View Post
              Ja dom skickar till Sverige, utan tvekan billigast frakt utav dom återförsäljare jag har kollat. Köpte mina SA8or därifrån bland annat. Amerikansk sida, om du menade vart i landet så har jag ingen aning :-)
              Aha okej vad gav du i frakt för dina basar? Går det att spåra paketen?:-)

              Comment


              • #8
                Re: Sundown subbar

                $140 för 2 st SA8or. Har inte för mig att man kan spåra paketen men det är ingenting jag har haft intresse av att kolla upp heller iofs så kanske finns.

                Kan nämna att alla andra auktoriserade återförsäljare jag pratade med ville ha minst $200 för samma paket, ett idiotställe skulle ha väl över $500 för ett par basar som kostade $369 :-)

                Comment

                Working...
                X