Announcement

Collapse
No announcement yet.

kabelsökes omg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kabelsökes omg

    hej folket i ljudträsket nu har man börjat plocka på sej lite kul saker av lite äldre modell bla en helt ny nåja ser faktist ut så

    DRX8175R nu min fråga är det ngn som vet var man får tag på el kablaget till denna kontaktstycket med all kabel samt ngn som ev har en cd vxl till denna modell liggandes sen undrar jag vilken component del i förbättringssyfte är att före dra gällande dessa hemliga boxar som ska göra ett mkt bättre ljud sorry kommer inte på vad dom heter men ja jag gillar verkligen denna maskinen clarion va bra grejor förr och saken är att priset va mkt bra för denna bilstereo kan ngn gissa priset blir det bulle till den som gissar rätt el närmast...... en led tråd under 1000 kronor

    hasse

  • #2
    Re: kabelsökes omg

    http://m.ebay.com/itm/ISO-Adapter-CL...328?nav=SEARCH

    Comment


    • #3
      Re: kabelsökes omg

      aah tackar ödmjukast för detta nu kan man ju börja lite smått TACK!!!!

      Comment


      • #4
        Re: kabelsökes omg

        well jag får tacka för den hjälpen dags börja göra en bygg tråd då man i dagsläget köpt en amerikanare av större mått blev en HGW caprice så nu blir det att bygga dörr sidor samt se över ljulhusen för här finns det plats i massor för basar i mina ögon perfekt för dubbla 10" basar .. så jätte tack för tipset

        Comment


        • #5
          Re: kabelsökes omg

          Dph-7100 har jag för mig nån hette

          Comment


          • #6
            Re: kabelsökes omg

            ja och då måste jag berätta att jag betalade endast 20 kronor för maskinen som funkar bra inklusive 2 nycklar det måste man ju säga är bra pris för en 8175r

            Comment


            • #7
              Re: kabelsökes omg

              Finns en 5100 på tradera nu som lirar med din apparat

              Comment

              Working...
              X