Announcement

Collapse
No announcement yet.

Musik till tweakning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: Musik till tweakning

    Jag har köpt skivan och kört den ett par gånger i bilen och okey den kanske kunde låtit bättre(liksom det mesta som släpps idag) men när man lyssnar på Maiden så slutar man och lyssna på kvaliteten ganska fort och rycks med i musiken istället och på lagom hög(ganska högt! ) volym rockar det riktigt bra! Nu har jag som sagt bara lyssnat igenom den 2-3ggr men den växer för var gång , kommer dock inte slå några av de äldre albumen.
    "Sound by Hewi"

    Blue eMotion by heWi

    Comment


    • Re: Musik till tweakning

      Originally posted by Hewi View Post
      Jag har köpt skivan och kört den ett par gånger i bilen och okey den kanske kunde låtit bättre(liksom det mesta som släpps idag) men när man lyssnar på Maiden så slutar man och lyssna på kvaliteten ganska fort och rycks med i musiken istället och på lagom hög(ganska högt! ) volym rockar det riktigt bra! Nu har jag som sagt bara lyssnat igenom den 2-3ggr men den växer för var gång , kommer dock inte slå några av de äldre albumen.
      Första gången jag lyssnade igenom skivan var jag djupt besviken.
      Men med vetskapen att skivor från 2000 och framåt kräver mer av lyssnaren, så låter man skivan fortsätta att nöta. Och som du skriver så växer den för varje gång.
      Men någon "Seventh Son Of The Seventh Son" kommer den aldrig att bli.

      "The Final Frontier" är dock så bra så frågan är om den inte är Maidens bästa under 2000-talet?

      Får väl nöta lite till
      sigpic

      What does not kill you, simply makes you.........stranger.

      Comment


      • Re: Musik till tweakning

        Originally posted by PhoenixG View Post
        Första gången jag lyssnade igenom skivan var jag djupt besviken.
        Men med vetskapen att skivor från 2000 och framåt kräver mer av lyssnaren, så låter man skivan fortsätta att nöta. Och som du skriver så växer den för varje gång.
        Men någon "Seventh Son Of The Seventh Son" kommer den aldrig att bli.

        "The Final Frontier" är dock så bra så frågan är om den inte är Maidens bästa under 2000-talet?

        Får väl nöta lite till
        Jaaa ,det är ju fler som får höra en skiva upprepa sig. Vi som är i din närhet får ju lyssna på något som upplevs som om du har ett mentalt hack i skivan , nag nag nag nag nag , samma sak varje dag...
        sigpic


        EN SIGNATUR GARANTERAT FRI FRÅN GIFTER OCH AVGIFTER.

        Comment

        Working...
        X