Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tävla eller Snacka skit ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tävla eller Snacka skit ?

    Jag är trött på alla som snackar skit hela j¤¤la tiden ,Ut o Tävla o ha kul istället .
    Sitter o kånkar sverige runt i år bara för att vi ska ha nåra tävlingar.
    Tävla är de roligaste som finns tycker ja spänningen när man står i lanen i bassrace , väntar på go ,vinner jag om 30 sekunder eller förlorar jag de är nerver då kan ja lova.
    Tyvärr får ja inte uppleva de själv så mycket i år därför att jag ser till att ni får göra de istället.

    Så SNÄLLA SLUTA GNÄLL O UT O HA KUL ISTÄLLET NU.
    Se bara nu hos sjöberg bjuder alla på kalas bar för att få bättre samanhållning de är underbart gjort
    Huvuddomare för db Dragracing/bassrace/Psychlone
    sigpic
    Tack till Ljudia AB

    Comment


    • #17
      Re: Tävla eller Snacka skit ?

      Jaaa, ni som tvekar att prova på en tävling: ta chansen, det är så jävla kul!! Häng inte upp er på all skit här på forumet, det finns inget av det på tävlingarna!
      Svensk Mästare 5 gånger...

      Comment


      • #18
        Re: Tävla eller Snacka skit ?

        äntligen har vi en öppen disskution, och slipper kanske en hel del skitsnack sinsemellan personer. och att ha en åsikt ju givet.
        och som tidigare nämt så tycker även jag att undringar skall pm:as till jalle och inga offentliga påhopp. likaså tycker jag ryktesspridningarförstör mer än det ger.
        personligen så har jag precis börjat tävla, fast medlem i emma inågra år.
        jag tycker vi öppnar en tråd om HUR VI TILLSAMMANS KAN GÖRA RESTEN AV 2009 OCH FRAMFÖRALLT 2010 TILL BRA TÄVLINGSÅR.
        Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

        Comment

        Working...
        X