Announcement

Collapse
No announcement yet.

Finns MDS kvar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Finns MDS kvar?

    Hej!

    Jag har ringt till MDS orderavdelning några gånger under ett par dagar och väntat ca 20 minuter varje gång utan resultat...?

    Man får lyssna på ett fruktansvärt klassiskt stycke och man börjar tappa tålamodet efter en 10 minuter :P

    Finns dom kvar?

    /Jonas

  • #2
    Re: Finns MDS kvar?

    Originally posted by JonasR
    Hej!

    Jag har ringt till MDS orderavdelning några gånger under ett par dagar och väntat ca 20 minuter varje gång utan resultat...?

    Man får lyssna på ett fruktansvärt klassiskt stycke och man börjar tappa tålamodet efter en 10 minuter :P

    Finns dom kvar?

    /Jonas
    Jodå.. kvar finns dom men det är lite si och så med kundservicen.

    Ring och ring och ring igen..
    Builder of the Metallica Tribute Car

    Comment


    • #3
      Re: Finns MDS kvar?

      ring michell
      Last edited by pretty__mike; June 20, 2012, 16:56.

      Comment


      • #4
        Re: Finns MDS kvar?

        Originally posted by pretty__mike View Post
        ring 0855600742
        då kommer du rakt in, Han heter Gunnar/Michell
        Provat detta och ordertel igen...
        "Välkommen till röstbrevlåda tillhörande... röstbrevlådan är full det går inte att lämna meddelande..."

        Comment


        • #5
          Re: Finns MDS kvar?

          Var inne på MDS i LKPG och var inget att hurra för direkt.
          Knappt några produkter alls.
          Tror dom lägger ner snart.
          sigpic

          Ägare av DekorTeknik
          Gå in och gilla!

          Comment


          • #6
            Re: Finns MDS kvar?

            Originally posted by JonasR
            Hej!

            Jag har ringt till MDS orderavdelning några gånger under ett par dagar och väntat ca 20 minuter varje gång utan resultat...?

            Man får lyssna på ett fruktansvärt klassiskt stycke och man börjar tappa tålamodet efter en 10 minuter :P

            Finns dom kvar?

            /Jonas

            Hej Jonas,

            Vi har haft högtryck på telefonerna under sista tiden.

            Ibland kan då dessvärre kö tiderna bli långa i samband med många samtal.

            Sen vet jag att det har vart lite problem med Eftels IP telefoni vxl också. Dock ska dem vara lösta sen en tid tillbaka.
            Men vi har bett dem kolla igenom allt en gång till.
            Beklagar den dåliga musiken i telefonkön inget vi kunnat styra utan det kom med växeln. :P

            Får man ej svar på telefonen dra iväg ett mejl till support@mds.se med telefon nummer så ringer vi upp alt. ställ din fråga i mejlet så svarar vi snarast möjligt din fråga.

            Originally posted by JonasR View Post
            Provat detta och ordertel igen...
            "Välkommen till röstbrevlåda tillhörande... röstbrevlådan är full det går inte att lämna meddelande..."
            om man ringer på direkt numret och jag sitter i telefon så kommer man tyvärr till den röstbrevlåda.
            Men Växel nummret ska funka bättre för där är det fler som svarar mot direkt nummret där bara en person sitter.



            Mvh// Michel MDS
            Last edited by Michel MDS; June 20, 2012, 18:17. Reason: tillägg

            Comment


            • #7
              Re: Finns MDS kvar?

              Originally posted by Michel MDS View Post
              Hej Jonas,

              Vi har haft högtryck på telefonerna under sista tiden.

              Ibland kan då dessvärre kö tiderna bli långa i samband med många samtal.

              Sen vet jag att det har vart lite problem med Eftels IP telefoni vxl också. Dock ska dem vara lösta sen en tid tillbaka.
              Men vi har bett dem kolla igenom allt en gång till.
              Beklagar den dåliga musiken i telefonkön inget vi kunnat styra utan det kom med växeln. :P

              Får man ej svar på telefonen dra iväg ett mejl till support@mds.se med telefon nummer så ringer vi upp alt. ställ din fråga i mejlet så svarar vi snarast möjligt din fråga.



              om man ringer på direkt numret och jag sitter i telefon så kommer man tyvärr till den röstbrevlåda.
              Men Växel nummret ska funka bättre för där är det fler som svarar mot direkt nummret där bara en person sitter.



              Mvh// Michel MDS
              Okej!
              Ska försöka igen eller maila, men hamnade även i brevlåda på ordertelefon genom växeln, dock efter ca 20-30min.

              /Jonas

              Comment


              • #8
                Re: Finns MDS kvar?

                Originally posted by JonasR View Post
                Okej!
                Ska försöka igen eller maila, men hamnade även i brevlåda på ordertelefon genom växeln, dock efter ca 20-30min.

                /Jonas
                Ok, Tack.
                Vi har som sagt bett Eftel kolla igenom växel inställningarna igen så det ej ligger nåt fel kvar där. För Så ska det ej vara. Kö kan det vara under hög belastning men den ska inte gå in brevlåda utan gå till första lediga.
                Beklagar detta.

                om du mejlar nu så är jag på plats ett tag till ialf. Annars så svarar jag imorgon på ditt mejl. Du kan även Pma ditt nummer så ringer jag upp dig?

                Mvh// Michel MDS

                Comment

                Working...
                X