Announcement

Collapse
No announcement yet.

mixa framsystem?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: mixa framsystem?

    Originally posted by Jonhny View Post
    Bilstereobranschen har inte ekonomi till någon egentlig utveckling.
    Tror inte detta är 20 år gammal teknik, bara säg vad du vill ha så tar jag hem en uppsättning till dig

    http://www.bewith-audio.it/uk/home_uk.html
    sigpic

    Webshop

    Besöksadress butik

    Örtgatan 22 26574 Hyllinge Tel: 042-164750 (14:00-18:00)

    Importör av Gladen Audio, Mosconi, Rebec


    Vi lagerför även ett stort sortiment fyrverkerier med helårsförsäljning. Vi utför arrangemangs fyrverkeri för alla tillställningar.

    Comment


    • #17
      Re: mixa framsystem?

      Originally posted by Ljudbyggaren AB View Post
      Tror inte detta är 20 år gammal teknik, bara säg vad du vill ha så tar jag hem en uppsättning till dig

      http://www.bewith-audio.it/uk/home_uk.html
      Missade du inte målet med flera meter nu. Kändes det verkligen som nytänkande grejer? Hemsida med halvnaken dam och gamla hederlig teknik i ny design är allt jag ser.

      Var finns airmotiontransformers, waveguides, nytänkande. Volvos Fresh air är 19 ggr mer nytänkande än så...

      Comment


      • #18
        Re: mixa framsystem?

        Originally posted by Jonhny View Post
        Missade du inte målet med flera meter nu. Kändes det verkligen som nytänkande grejer? Hemsida med halvnaken dam och gamla hederlig teknik i ny design är allt jag ser.
        Nix, den satt i krysset!

        Du borde också få en utbildning på dessa produkter så du förstår att utsidan inte säger så mycket!

        Deras högtalarkonstruktion är något annorlunda, sen om det är nytänkande, unikt eller inte får var och en avgöra!
        sigpic

        Webshop

        Besöksadress butik

        Örtgatan 22 26574 Hyllinge Tel: 042-164750 (14:00-18:00)

        Importör av Gladen Audio, Mosconi, Rebec


        Vi lagerför även ett stort sortiment fyrverkerier med helårsförsäljning. Vi utför arrangemangs fyrverkeri för alla tillställningar.

        Comment


        • #19
          Re: mixa framsystem?

          Originally posted by Ljudbyggaren AB View Post
          Nix, den satt i krysset!

          Du borde också få en utbildning på dessa produkter så du förstår att utsidan inte säger så mycket!

          Deras högtalarkonstruktion är något annorlunda, sen om det är nytänkande, unikt eller inte får var och en avgöra!
          Badminton?

          Jag påstår inte att grejerna är dåliga på något sätt, men vi har helt olika syn på nytänkande och utveckling.

          Comment

          Working...
          X