Announcement

Collapse
No announcement yet.

Frågor inför Elmia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Frågor inför Elmia

    Originally posted by Morre_W View Post
    Tvärtom skulle jag vilja påstå att fler o fler inte har enbart "vardagar" som arbetsdagar, utan skift med helgjobb blir mer o mer vanligt...

    För mig är alla dagar i påskhelgen arbetsdagar...
    Världen slutar inte snurra bara för att någon har kletat med röd färg i almanackan.. =)
    det är jobbigt att byta basar
    SM-guld 2007 och 2008.
    Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

    Comment


    • #92
      Re: Frågor inför Elmia

      Ny fråga! Läste nåt på förbundets hemsida om "prova-på" på lördag & söndag, hur blir det med det? Vad är det för klasser som gäller?

      Sen en liten snabbfråga om bassrace, hinner man smita ifrån det och kolla på mässan eller är det konstant närvaro som gäller?
      Mitt projekt: Volvo V60
      BRL - B2 & Dayton

      More to come...

      Comment


      • #93
        Re: Frågor inför Elmia

        Originally posted by ChriZtoffer View Post
        Ny fråga! Läste nåt på förbundets hemsida om "prova-på" på lördag & söndag, hur blir det med det? Vad är det för klasser som gäller?
        Vi tror du läst om prova-på för tävlingen som ligger planerad 16-17April i Sundsvall. Under Elmia finns ingen prova-på. Det hinns helt enkelt inte med och skulle inte gå att administrera med de bestämmelser vi har att följa för in/ut-passage av bilar.

        Vi har tagit bort preliminära infon om Sundsvall från första-sidan nu så att inget missförstånd akall uppstå vad som gäller på Elmia.

        Ang. Sundsvallstävlingen 16-17April återkommer vi inom kort med separat info!

        Sen en liten snabbfråga om bassrace, hinner man smita ifrån det och kolla på mässan eller är det konstant närvaro som gäller?
        Egentligen är det upp till dig som tävlande, men det finns inga "poäng" att förlora om man ej är närvarande vid sin bil - likt det gör i EMMA SQ. Dock, om ditt namn uppropas för att tävla/spela och du ej är närvarande diskvalificeras man från tävlingen och erhåller ingen placering, samt ingen registrering på TermPro.
        Svenska Bilstereoförbundet
        EMMA SQ | EMMA ESPL | EMMA MM | dbDrag | Bassrace

        Comment


        • #94
          Re: Frågor inför Elmia

          Tack så jättemycket för svaren! Kan nog stämma att jag blandade ihop infon för tävlingarna där ja. Finns det nåt schema för när man ska tävla i bassrace eller lottas det fram allteftersom?
          Mitt projekt: Volvo V60
          BRL - B2 & Dayton

          More to come...

          Comment


          • #95
            Re: Frågor inför Elmia

            Originally posted by ChriZtoffer View Post
            Tack så jättemycket för svaren! Kan nog stämma att jag blandade ihop infon för tävlingarna där ja. Finns det nåt schema för när man ska tävla i bassrace eller lottas det fram allteftersom?
            Det slumpas fram för varje steg i stegen man kommer... litet tips, lämna ditt nr till nån som är där och be han ringa och kuta verkligen då, K1mm0 vet hur det går om man är på fel plats vid fel tidpunkt

            Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

            VEM FAAAN VAR WIECHERT?

            Comment


            • #96
              Re: Frågor inför Elmia

              Okej, är grymt sugen på att testa BassRace och det skulle passa bra där på lördagen. Får se om man får tag i nån mer som är där då som man kan få lite hjälp av (med tiderna då tänkte jag främst på). Vill ju hinna kolla på mässan också.
              Mitt projekt: Volvo V60
              BRL - B2 & Dayton

              More to come...

              Comment


              • #97
                Re: Frågor inför Elmia

                Originally posted by ChriZtoffer View Post
                Okej, är grymt sugen på att testa BassRace och det skulle passa bra där på lördagen. Får se om man får tag i nån mer som är där då som man kan få lite hjälp av (med tiderna då tänkte jag främst på). Vill ju hinna kolla på mässan också.
                Om du tävlar på lördagen måste du även vara där o tävla på söndagen ,detta eftersom det är 1 tävling under 2 dagar då
                Huvuddomare för db Dragracing/bassrace/Psychlone
                sigpic
                Tack till Ljudia AB

                Comment


                • #98
                  Re: Frågor inför Elmia

                  Förlåt mig, menade fredagen då det är 1X tävling.
                  Mitt projekt: Volvo V60
                  BRL - B2 & Dayton

                  More to come...

                  Comment


                  • #99
                    Re: Frågor inför Elmia

                    når kommer Elmia konkuransene opp på termpro?
                    sigpic


                    SUPER STREET NW

                    Comment


                    • Re: Frågor inför Elmia

                      Så snart som möjligt lång tid kvar
                      Huvuddomare för db Dragracing/bassrace/Psychlone
                      sigpic
                      Tack till Ljudia AB

                      Comment

                      Working...
                      X