Announcement

Collapse
No announcement yet.

Steg o högtalare från magnat o kicker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B: Steg o högtalare från magnat o kicker

    Magnat black core four (inte limited) säljes i ett nära inpå nyskick, vill ha omkring 1000:- bvjsa. nypris 2300:-

    Kicker ZX650.4 som ÄR i nyskick säljes också. 2500:- nypris 5500:-

    Magnat Selection 216 reference endast öppnat och fotat och sen lagt tillbaka igen tillsammans med plastpåsar o alla andra packningssaker. Finns Något fingeravtryck på en magnet. 1500:- borde det väl kunna vara värt för ett high end kit? nbypris 2700:-

    Finns på VIKBOLANDET straxt utanför norrköping i östergötlands län.
    Kan skickas mot fraktkostnad och förskottsbetalning och skickas med schenker eller posten.

    Även byte mot stativhögtalare (gärna aktiva) eller en hemmabiosub av grövre sort.

    sms eller telefonsamtal går utmärkt men även PM såklart

    0708-867150

  • #2
    Re: Steg o högtalare från magnat o kicker

    uppar en del då.

    Byten mot vad som i stort sett.

    Gärna bilstereo eller hemmastereo relaterat i alla fall .
    Men även andra saker kan vara skojigt.

    Vad har du?

    Fälgar kanske? I så fall 5x112 och ska passa till en passat -00

    GÄRNA med godkända däck. Vinter eller sommar spelar ingen roll och gärna aluminium då jag redan har tråkiga plåtfälgar.
    Last edited by Leo86; September 13, 2013, 20:23.

    Comment


    • #3
      Re: Steg o högtalare från magnat o kicker

      uppeliupp då vi är på väg med full fart mot LÖN och jag behöver pengarna till annat som te.x en B2 es8 mk3 och ett massive audio nx2.

      Har du ett av nåt att byta med så skicka ett pm eller sms och självklart så kan det vara andra saker med än det jag tänkt köpa för pengarna men om det är slutsteg så ska det vara LITET om det inte är monoblock vill säga!
      Last edited by Leo86; September 21, 2013, 16:31.

      Comment

      Working...
      X