Announcement

Collapse
No announcement yet.

WiMP en värdig ersättare till SPOTIFY?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • WiMP en värdig ersättare till SPOTIFY?

    Hallåja!

    Fick hem nya hifi&musik tidningen förra fredan o där skrev de om den norska musiktjänsten WiMP, som ska ha ett ännu större utbud än spotify , mer svensk musik, o framförallt har de lyckats få en del stor artister som ej finns på spotify, t.ex Pink Floyd som exempel.

    Jag har tankat hem programmet till både datorn och mobilen nu och de funkar klockrent! Bra ljud, snyggt upplägg, enklare sökhantering än spotify osv.

    WiMP finns o testa gratis första månaden, sedan 99kr i månaden vilket jag tycker är ett klipp endå!

    http://www.wimpmusic.se/

    Vore skojj om vi kan få upp SQ/SPL listor på WiMP med om fler är intresserade o testa

  • #2
    Re: WiMP en värdig ersättare till SPOTIFY?

    Jag har också testat och gillar det inte alls, interfacet är sjukt segt. Detta beror tyvärr på att det bygger på Adobe Air.
    BMW E38 740
    BMW M5 -01
    bilradiohuset.se
    SM-guld 2012

    Comment


    • #3
      Re: WiMP en värdig ersättare till SPOTIFY?

      Originally posted by Kulan View Post
      Jag har också testat och gillar det inte alls, interfacet är sjukt segt. Detta beror tyvärr på att det bygger på Adobe Air.
      Jasså? Här flyter de på grymt mycket bättre än spotify, trots att hela programmet visuellt bör kräva mer då de är snygg design, albumomslag osv

      Jag gillart o kommer ge de en chans

      Comment

      Working...
      X