Announcement

Collapse
No announcement yet.

2013 EMMA final

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 2013 EMMA final

    Originally posted by octan View Post
    Jag hakar på
    Härligt!

    Comment


    • #32
      Re: 2013 EMMA final

      Gött då kanske vi blir att bra gäng till nästa år som åker ner.
      Audi A4 Avant STCC with Alpine F#1 Status and ODR

      Comment


      • #33
        Re: 2013 EMMA final

        Har jag bara fått till en sjyst bil och tagit en vettig placering så är jag också väldigt sugen på att åk ner!
        Mitt projekt: Volvo V60
        BRL - B2 & Dayton

        More to come...

        Comment


        • #34
          Re: 2013 EMMA final

          Originally posted by Oloof View Post
          Bör väl knappast vara så att man måste hänga med på Facebook för att få tillgång till info?
          Har ingen aning om hur dt gått till i detta läge. Men ett mer officiellt ställe än Facebook bör ju finnas
          Allt som skrivs på förbundets Facebooksida syns även som puffar på förbundets hemsida. Båda sidorna är förbundets officiella kanaler utåt. Har man frågor/funderingar så går det även bra att maila till förbundet. Då det är jag som hade hand om utskicken angående EM så får jag ta på mig att alla inte fått info om wildcarden. Jag gjorde ett utskick till alla som tävlat i advanced eller högre under 2013 under julhelgen men något gick snett med mailet då jag skrev det i telefonen och det gick aldrig iväg :-(

          Vi försöker nå ut till så många som möjligt med all info, men det är lätt hänt att vi ibland missar något forum, grupp på fb osv.

          Något jag vill förtydliga är att föreningen drivs helt och hållet på vår fritid, helt ideelt och vi gör vårt yttersta för att det ska bli så bra som möjligt för oss alla.

          Vet ni redan nu att ni vill åka till em nästa år så börja planera för resan och prata med oss andra som varit där. Det är så pass få i Sverige som brukar åka att vi inte fyller upp dom klasser som finns där borta. Det har hittills inte varit någon som blivit nekad att åka, men har man inte kvalat in som etta eller tvåa i sin klass så är det ändå möjligt att få åka genom att byta klass eller nyttja ett wildcard.

          EM är en upplevelse utöver det vanliga och minst lika kul som att tävla på som här hemma.


          Med Vänliga Hälsningar
          Jens
          Kassör för Svenska Bilstereoförbundet

          Comment


          • #35
            Re: 2013 EMMA final

            Minst lika kul är väl århundradets underdrift Prova med 100ggr roligare
            Jag ÄR Gandalf!!!

            Comment


            • #36
              Re: 2013 EMMA final

              Originally posted by Gandalf View Post
              Minst lika kul är väl århundradets underdrift Prova med 100ggr roligare

              Där har du helt fel G-man, det är mer än så
              sigpic

              We know the Rolex feeling, only the best are copied.

              Ljudbyggaren sedan 1998

              Importör av Mosconi, Gladen
              Se oss på Facebook för nyheter.

              Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

              Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

              International Head Judge och numera även kallad besserwisser

              Comment

              Working...
              X