Announcement

Collapse
No announcement yet.

The GEEZUS project 2006

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: The GEEZUS project 2006

    MYCKET snygg montering av stegen! Bilen i övrigt vart också riktigt sjyst! Förstår att du saknar den.
    Mitt projekt: Volvo V60
    BRL - B2 & Dayton

    More to come...

    Comment


    • #17
      Re: The GEEZUS project 2006

      Jag glömmer aldrig dagen då Gandalf rullade in bilen på Sollentuna-mässan. Jag hade inte sett den, men blev lovad att den var fet och spelade duktigt.

      Det var rätt på alla parametrar. Blaupunkt och Panasonic brydde inte ens sig om att spela nåt på i princip hela tiden, för det var bara vi som hördes. Vi stod längst ner i hallen, men det som hördes då man gick in genom entren (dvs några hundra meter bort) ja det var Geezus och Xenon12orna som pumpade 30Hz toner

      Bästa betyget från hela den mässan var dock killen som var döv och hoppade in. Efteråt när han lyssnat" färdigt kom han ut med världens smajl, och så bankade han sig i bröstet och gjorde tummen upp

      //Jonas
      SM-guld 2007 och 2008.
      Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

      Comment


      • #18
        Re: The GEEZUS project 2006

        Hur många bilar har du byggt genom åren? Den påminner om min Audi i färgen men där slutar alla likheter.
        Audi A6 2,4 Quattro
        HU: Pioneer P88RS FRONT: Dynaudio Esotec MW 162 GT
        Dynaudio T-100 STEG: DLS Genesis Q90x

        Comment


        • #19
          Re: The GEEZUS project 2006

          Synd man börja med billjud så sent..GRYMT bygge!
          155++db@25hz
          http://www.bilstereoforum.se/showthr...t=6241&page=15

          sigpic

          Ljudbyggaren.se

          Comment


          • #20
            Re: The GEEZUS project 2006

            Originally posted by jonash View Post
            Jag glömmer aldrig dagen då Gandalf rullade in bilen på Sollentuna-mässan. Jag hade inte sett den, men blev lovad att den var fet och spelade duktigt.

            Det var rätt på alla parametrar. Blaupunkt och Panasonic brydde inte ens sig om att spela nåt på i princip hela tiden, för det var bara vi som hördes. Vi stod längst ner i hallen, men det som hördes då man gick in genom entren (dvs några hundra meter bort) ja det var Geezus och Xenon12orna som pumpade 30Hz toner

            Bästa betyget från hela den mässan var dock killen som var döv och hoppade in. Efteråt när han lyssnat" färdigt kom han ut med världens smajl, och så bankade han sig i bröstet och gjorde tummen upp

            //Jonas
            haha stenhårt
            saab 9000 pioneer-

            www.garaget.org/micke999

            Comment


            • #21
              Re: The GEEZUS project 2006

              Originally posted by Gandalf View Post
              Ja! Så här blev bilen till slut. Lackjobbet är något enastående och på frågan vad en sådan lack kostar hamnar prislappen på ca 100 000kr.

              Om jag saknar bilen? Japp det gör jag men bara uttrycket i grabbens ögon när han körde den hemifrån när han köpt den var obetalbart. Det tog ca 5timmar att köra de 20milen mellan Ängelholm och Jönköping för honom. På frågan varför.
              :Jag var bara tvungen att köra småvägarna så jag kunde glänsa i alla småorter på vägen

              Vilket bygge !!
              ja, jag lider av en sjukdom !

              Comment


              • #22
                Re: The GEEZUS project 2006

                Riktigt snygg lack!
                BMW E38 740
                BMW M5 -01
                bilradiohuset.se
                SM-guld 2012

                Comment

                Working...
                X