Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spotify i bilen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Spotify i bilen

    Bläddrat igenom lite snabbt, så en Iphone bör gå att koppla dirr till en 9887r eller D106R med dess kablage och kunna blasta spotify på så vis?

    Comment


    • #47
      Re: Spotify i bilen

      JApp när man kopplar via usb startar uppspelning av ipoddelen.
      Då pausar man den och startar spotify sen är det bara till att köra...

      Comment


      • #48
        Re: Spotify i bilen

        Originally posted by Hedde View Post
        Telenors ledord är: Obegränsat. Undrar varför jag gillar det..

        Mvh Mattias Hedin
        Jag gillar också obegränsat, tyvärr bor jag i Värmland, där kan man glömma telenor...fullständigt värdelös täckning och hand-over, har precis bytt till Telia, skillnaden är som natt och dag, inte 1 samtal har brutits för mig, alltid haft 3G mottagning, på vilken grusväg jag än tagit...tyvärr säger jag...HATAR FÖRÖVRIGT DETTA JÄVLA FÖRETAG TELIA!!!...t.ex beställt digitalbox hem 4 ggr nu under 4 månader, fortfarande ingen box, men en faktura på digitaltv fick jag däremot, trots att det skulle vara gratis i 6 mån!...vilka JÄVLA klåpare...

        Comment


        • #49
          Re: Spotify i bilen

          Originally posted by Klyka View Post
          Jag gillar också obegränsat, tyvärr bor jag i Värmland, där kan man glömma telenor...fullständigt värdelös täckning och hand-over, har precis bytt till Telia, skillnaden är som natt och dag, inte 1 samtal har brutits för mig, alltid haft 3G mottagning, på vilken grusväg jag än tagit...tyvärr säger jag...HATAR FÖRÖVRIGT DETTA JÄVLA FÖRETAG TELIA!!!...t.ex beställt digitalbox hem 4 ggr nu under 4 månader, fortfarande ingen box, men en faktura på digitaltv fick jag däremot, trots att det skulle vara gratis i 6 mån!...vilka JÄVLA klåpare...
          Mmm. Jag vet att det fungerar sämre i nuläget i värmlands skogar, men håll ut det kommer bli bättre snart. Det nya nätet "net for mobility" som byggs av Telenor och Tele2 kommer totalt sätt ha bättre täckning än Telia när det står färdigt inom en snar framtid.

          Mvh Mattias Hedin
          DJ sedan 1990. Jobbat med billjud sedan 1999.

          Comment


          • #50
            Re: Spotify i bilen

            Originally posted by Hedde View Post
            Mmm. Jag vet att det fungerar sämre i nuläget i värmlands skogar, men håll ut det kommer bli bättre snart. Det nya nätet "net for mobility" som byggs av Telenor och Tele2 kommer totalt sätt ha bättre täckning än Telia när det står färdigt inom en snar framtid.

            Mvh Mattias Hedin
            Låter bra det ...så man kan börja bojkotta Telia med dess fullständigt inkompetenta kundservice...

            Comment

            Working...
            X