Announcement

Collapse
No announcement yet.

Värdering av Pioneer-cd och ett Alpine slutsteg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Värdering av Pioneer-cd och ett Alpine slutsteg

    Hej jag har några noob frågor ang lite stereo grejor jag fick med i en bil jag köpte för va 5år sen jag har inget direkt intresse av bilstereo (har hund i bilen) så jag har tänkt försöka sälja grejorna på blocket eller tradera men jag har inte en susning om vad det är värt
    Det är säkert rätt gammla saker men steget kanske är lite intressant står limited editition på en guld platta med nr 15/50 (se bild) har försökt använda google lite men hittar inte mitt steg som är ett alpine 3558c jag hittar "vanliga 3558" men på bilderna jag sett på dom har ingen guldplattan med limited edition.
    Vet någon om detta steg är bättre "starkare" mer watt eller vad man säger vet som sagt väldigt lite om det här Är det nå värde i det om jag annonserar ut det? isf hur mycket kan jag få ut?



    Sen har jag en mp3 cd frontenhet (tror det heter så)
    Pioneer DEH-P7400MP + 1 rattfjärr och en vanlig lös fjärrkontroll.

    Det enda jag undraröver med den är vad jag skulle få för den?

    jag försöker inte sälja sakerna här utan jag vill bara veta vad det kan vara värt och om steget kanske har bättre specs än vanlida 3558.

  • #2
    Re: Noob frågor om pioneer mp3 cd och ett alpine slutsteg

    Okej ingen som vill svara? eller vet ingen? Fick iaf detta mail från alpine:
    "Dessa limited edition är modifierade så att det ger 4x4W i ren klass A innan det går över i klass AB. Original lämnade 4 x 0,8W i klass A "
    Fråga: Är 4x4W i ren klass A väldigt bra eller medel bra? och är det verkligen ingen här som kan hjälpa mig värdera dom här sakerna??

    Comment


    • #3
      Re: Noob frågor om pioneer mp3 cd och ett alpine slutsteg

      Sätt ut annons med högstbjudande istället , får du bara skambud som är så låga att du heldre kan låta de ligga på ngn hylla så är det ju bara att avböja.
      "Sound by Hewi"

      Blue eMotion by heWi

      Comment

      Working...
      X