Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilar i Umeå-Övik-området ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilar i Umeå-Övik-området ?

    Mina äldsta barnbarn har ingen som helst aning om hur en bil borde låta utan tycker att raggarplanka och skräniga PA-grejor är det tuffaste som finns .

    Själv har jag inte pengar och möjlighet att bygga ordentligt numera efter min arbetsplatsolycka och FK:s oändligt långsamma utredning och rehab .

    Finns det någon med en välljudande bil i området som skulle kunna tänka sig att dema den om jag kommer förbi med juniorerna ?

  • #2
    Re: Bilar i Umeå-Övik-området ?

    Mycket bra initiativ, hoppas någon vill och kan ställa upp
    sigpic

    We know the Rolex feeling, only the best are copied.

    Ljudbyggaren sedan 1998

    Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

    Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

    Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

    International Head Judge och numera även kallad besserwisser

    Comment


    • #3
      Re: Bilar i Umeå-Övik-området ?

      Mycket lovvärt, åtminstone så dom får någon referens. Föredrar dom sedan ändå raggarplanka mm...då är det iaf ett medvetet val. Tyvärr känns det som att jag är lite väl långt borta med mitt eget bygge för att kunna hjälpa dig i närtid.

      Comment


      • #4
        Re: Bilar i Umeå-Övik-området ?

        Har lyssnat i ett par ungdomsbilar och måste säga att det låter bedrövligt.
        Platt mellanregister och motorsågsvass diskant samt brölande och seg bas .

        Har jag förflyttats till en värld där 80-talsprylar från Billebro är det enda som finns att tillgå ?

        Comment


        • #5
          Re: Bilar i Umeå-Övik-området ?

          Lyfter tråden så att någon kanske hör av sig .

          Comment


          • #6
            Re: Bilar i Umeå-Övik-området ?

            BUMP

            Finns det ingen som har en bil färdig ?

            Comment


            • #7
              Re: Bilar i Umeå-Övik-området ?

              Nårdik i Övik kanske har nåt tips?

              Comment


              • #8
                Re: Bilar i Umeå-Övik-området ?

                Originally posted by BengtO View Post
                Nårdik i Övik kanske har nåt tips?
                Han var den förste jag frågade men han lämnar inga som helst uppgifter om kunderna både av integritets , och stöldriskskäl .

                Personligen tänkte jag aldrig så långt som att någon kunde låtsas intresserad för att få reda på vem som hade fina grejor för att sedan tömma bilen så han tänkte längre än jag gjorde .

                Ännu en anledning till att han är proffs och jag amatör

                Comment


                • #9
                  Re: Bilar i Umeå-Övik-området ?

                  Dottern och svärsonen bygger SQ bilar just nu...tar ett litet tag till innan dom är klara 2-3 mån. Men jag jobbar på BAE och kan ta med en bil när dom är klara 😉

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bilar i Umeå-Övik-området ?

                    Originally posted by MagneB View Post
                    Dottern och svärsonen bygger SQ bilar just nu...tar ett litet tag till innan dom är klara 2-3 mån. Men jag jobbar på BAE och kan ta med en bil när dom är klara 😉
                    Låter helt underbart .
                    Har äldsta dottern + de äldsta barnbarnen i Umeå så att boka en "dejt" blir ganska lätt och smärtfritt om ni bor i Umeåområdet

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bilar i Umeå-Övik-området ?

                      @8tummarn...vi bor i Degernäs 9 km söder om Umeå

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bilar i Umeå-Övik-området ?

                        Originally posted by MagneB View Post
                        @8tummarn...vi bor i Degernäs 9 km söder om Umeå
                        Perfekt .
                        Hör av dig då bilarna är klara så får jag baka något onyttigt att muta er med

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bilar i Umeå-Övik-området ?

                          Haha...låter som en plan

                          Comment


                          • #14
                            Bra initiativ, verkligen. I deras ålder ville jag ha en bil, jag ville verkligen ha den. För mig var bilen en symbol för absolut frihet. Jag började spara till bilar och nu när jag har bytt flera bilar förstår jag hur viktigt det är att ha ett sådant mål. Nu använder jag sajten https://promo-codes.se/ som hjälper mig att hitta lönsamma kampanjkoder för fordonsprodukter och andra typer av varor i ledande butiker i Sverige.
                            Last edited by MaximilianJackson; November 24, 2021, 23:00.

                            Comment

                            Working...
                            X