Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen C3 II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Citroen C3 II

    Har nyligen skaffat mig en Citroen C3, den nya modellen. Tycker basen är aningen klen i bilen men annars låter det ganska bra. Tänkte slänga in en liten baslåda ihop med ett stadigt steg, men jag har letat och åter letat efter nåt ställe att dra kabeln från batteriet in i kupén. Hade hoppats på att nån här inne har koll på just en sån bil, kanske någon som jobbar på Citroen..?

    MvH Thomas
    Drömmer...

  • #2
    Re: Citroen C3 II

    Nu har du säkert klurat ut det men jag drog min genom hålet som axeln till styrningen sitter på högerstyrda bilar, det är i orginal lite gummimatta som man måste igenom, min är en c4 men det borde vara samma på c3...

    Hur gjorde du?

    Comment


    • #3
      Re: Citroen C3 II

      Jag lämnade in den på cittraverkstad så de fick dra kabeln. Jag gav upp!
      Drömmer...

      Comment


      • #4
        Re: Citroen C3 II

        Aha!

        Då missade du min hjärtattack, när jag listat ut att det fanns ett färdigt hål med gummi/asfaltsmatta över så satte jag borren i den, direkt så såg jag att jag borrat in i en sladd, panik! provade starta bilen direkt, hände ingenting, superpanik!!

        Det visade sig att dom hade lagt en matta på utsidan, sen fyllt ut utrymmet där plåten är med kasserad sladd från papperskorgen, det låg ett gäng avklippta sladdar där

        Comment

        Working...
        X