Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hur tungt artilleri för 140db musik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Hur tungt artilleri för 140db musik

    blev det för basar?=)

    Comment


    • #32
      Re: Hur tungt artilleri för 140db musik

      Originally posted by ville91 View Post
      blev det för basar?=)
      Spåra ur och blev 2st spl 300d1a på ett gz plutonium 4k:-)
      Fick igång det igår så blir en tid framöver innan jag vet vad dom går för.

      Comment


      • #33
        Re: Hur tungt artilleri för 140db musik

        Originally posted by jimmaiy View Post
        Spåra ur och blev 2st spl 300d1a på ett gz plutonium 4k:-)
        Fick igång det igår så blir en tid framöver innan jag vet vad dom går för.
        haha :P om du ska byta basar kan ja rekomendera toro104 av märket massive audio :P det har spårat ur här oxå :P hade tänkt ett 4 kanal,stereo o bas o framsystem men det har spårat ut o blivit 3 steg, bas, processor och ett 3 vägs framsystem

        Comment


        • #34
          Re: Hur tungt artilleri för 140db musik

          Originally posted by ville91 View Post
          haha :P om du ska byta basar kan ja rekomendera toro104 av märket massive audio :P det har spårat ur här oxå :P hade tänkt ett 4 kanal,stereo o bas o framsystem men det har spårat ut o blivit 3 steg, bas, processor och ett 3 vägs framsystem
          Varför skulle jag byta ner mig till sämre och mindre basar när jag precis fått igång dom jag har?
          Lika bra att göra rätt från början annars ångrar man sig.

          Comment


          • #35
            Re: Hur tungt artilleri för 140db musik

            Kommer ihåg för herrans massa år sedan då jag jobbade på MDS i Sundsvall så byggde jag sluten låda för 3st xmax 10or som fick sin effekt från ett AP1 tror jag det steget hette då.. samt ETT banner 70ah batteri.. i en mitusbishi galant sedan.. basarna spelandes bakåt... då spelade jag runt 138-139db om jag kommer ihåg rätt.. detta är nog 10år sedan nu... så kan dom stackars 10orna fått maximalt 1000w kanske... med tanke på att steget är specat 1250w i 1ohm och jag körde i 1.33
            BilstereoPiraten
            CDT Fantast

            Comment

            Working...
            X