Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A3-projekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Audi A3-projekt

    när jag o simon spände tyg över till mina dörrsidor så limmade vi med smältlim funkade kanoners

    Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

    VEM FAAAN VAR WIECHERT?

    Comment


    • #92
      Re: Audi A3-projekt

      smältlim is the shit:P
      TEAM BROSSAN

      SM 2:a i outlaw på Easca SM

      Comment


      • #93
        Re: Audi A3-projekt

        Snygg hållare till voltmätaren!
        "Sound by Hewi"

        Blue eMotion by heWi

        Comment


        • #94
          Re: Audi A3-projekt

          Nja smältlimmet fäster inte så bra på audins orginal vinyl då den e ganska fet. Jag drog igenom väldigt smala skruv under första ombyggnationen andra gången så slet vi bort vinylen, görs ganska lätt med en värmepicka (det vet vi ju att du har en å låna nu ). Har du kontrollerat att 6.5" inte tar i bakom? Vi fick bygga ut 5cm när vi monterade CDT ES kittet för att det inte skulle ta i å de e ju som sagt ganska lika Amega middarna, litet tips bara innan du börjar plasta

          Comment


          • #95
            Re: Audi A3-projekt

            tacktack Jaa, jag drog och köpte en limpicka härromdagen men det förbannade limmet tog ju slut så får dra och köpa nytt sånt. Jag hade tänkt limma på baksidan utav dörren, så vi behöver inte oroa oss för vinylen. Jag kan kanske slipa lite på pasten och sen limma?

            Jo jag har kontrollerat att det får plats. Bygger ut 2-3cm. Men det sitter ju ett jävla järnstång där bakom... Antar att den förstör magnetfältet?
            För mycket är lagom

            Comment


            • #96
              Re: Audi A3-projekt

              det bästa du kan göra är att ta väck vinylen så der fäster ordentligt.
              TEAM BROSSAN

              SM 2:a i outlaw på Easca SM

              Comment


              • #97
                Re: Audi A3-projekt

                Men hallå, det finns ingen vinyl på baksidan utav dörren




                ... i alla fall inte i min bil
                För mycket är lagom

                Comment


                • #98
                  Re: Audi A3-projekt

                  Lika bra att fråga innan det är för sent, är järnstången någon fara?
                  För mycket är lagom

                  Comment


                  • #99
                    Re: Audi A3-projekt

                    Originally posted by Punti View Post
                    Lika bra att fråga innan det är för sent, är järnstången någon fara?
                    Ne skall inte vara ngn fara OM den inte ligger imot elementen

                    Comment


                    • Re: Audi A3-projekt

                      Originally posted by Holst View Post
                      Ne skall inte vara ngn fara OM den inte ligger imot elementen
                      Det gör dom inte, så då kör jag bara på
                      För mycket är lagom

                      Comment


                      • Re: Audi A3-projekt

                        Fick bild av brorsan



                        24kg bas står och väntar på mig nere i karlskrona
                        För mycket är lagom

                        Comment


                        • Re: Audi A3-projekt

                          Ta väl hand om min gammla pjäs nu kompis ;-)


                          I sommar ska ni få se 2st som ska envisas om att spela högst med en st hd12 Eller vad säger du måns ?

                          Comment


                          • Re: Audi A3-projekt

                            Fan, dom är så jävla feta dom hd basarna. Hade jag stålar..........

                            Comment


                            • Re: Audi A3-projekt

                              Haha ohja! Detta ska bli roligt
                              För mycket är lagom

                              Comment


                              • Re: Audi A3-projekt

                                I söndags så tänkte jag köra igång och bygga på bilen lite seriöst, så jag åkte till garaget och drog igång. När jag kom dit så tyckte jag att bilen var ruskigt skitig så jag drog med fingret på grundfärgen jag lagt på dörren i slutet av sommarn (började bli lite kallt så jag sket i att fortsätta lacka)... och ja, färgen satt inte kvar på dörrsidan utan den var på mitt finger och under vart det plåtrent. Likadant på andra sidan (VA I HELVETE?) Allt förarbete är ju bra gjort!? Slipat samt gjort rent ordentligt sen lackat finfint. Måste vara något fel på färgen. Aja hur som helst, efter detta nederlag så började jag riva ner bilen bit efter bit. Tro det eller ej men det gick skitbra och jag fick ALLA kablar dragna, vilket känns RIKTIGT skönt. Efter detta gav jag mig på dörrarna, och dom är numera plastade och klara är bara finfint arbete som kvarstår men det tar jag vid ett senare tillfälle. Börjar bli lite ont om tid nu om jag ska hinna klart till jag fyller år med tanke på att jag bara kan arbeta med bilen på helgerna, och varannan helg så jobbar jag på annat håll så ja. Men jag lägger i högsta växel och så får vi se hur mycket som blir klart




                                Inga frågetecken här inte


                                Blir nog lite byxfladder tillslut
                                För mycket är lagom

                                Comment

                                Working...
                                X