Announcement

Collapse
No announcement yet.

bilstereotävlingar "ej förbunds event"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bilstereotävlingar "ej förbunds event"

    Nån som kan tipsa om där finns några andra tävlingar att åka på, typ brl streetmeet.
    Finns det andra? Man ser ju att folk är på tävlingar lite här och där, i småhålor osv.. Svårt att hitta info om dessa tycker jag. Mvh

  • #2
    Re: bilstereotävlingar "ej förbunds event"

    BRL i Trollhättan har väl en tävling nu i helgen? Sen blir det i Borlänge nästa helg (samtidigt som Seastreams Summer Slam är i Arlanda). Blir säkert nån mer tävling i Gävle och Bollnäs också. Söderöver har jag dock dålig koll på hur det ser ut med tävlingar framöver.
    Mitt projekt: Volvo V60
    BRL - B2 & Dayton

    More to come...

    Comment


    • #3
      Re: bilstereotävlingar "ej förbunds event"

      Originally posted by ChriZtoffer View Post
      BRL i Trollhättan har väl en tävling nu i helgen? Sen blir det i Borlänge nästa helg (samtidigt som Seastreams Summer Slam är i Arlanda). Blir säkert nån mer tävling i Gävle och Bollnäs också. Söderöver har jag dock dålig koll på hur det ser ut med tävlingar framöver.
      Tack för svar! Hittade events kalendern på brls hemsida, så dom har jag lite koll
      på. Finns kanske inte så mycket söderut, eller så är det bara väldigt svårt att hitta information om det. Verkar ju iallafall finns lite mässor, träffar lite här och var, där dom har ljud tävlingar, man ser ju folk som skriver om dom på garaget och andra forum. Får väl se om det kommer fler tips

      Comment


      • #4
        Re: bilstereotävlingar "ej förbunds event"

        Vi arrangerar fri dBmätning på Sommarlandsträffen nu på lördag:

        https://www.facebook.com/events/161441427352276/

        Ingen tävling men ett bra tillfälle för att mäta upp sin bil Det kostar inget.
        BMW E38 740
        BMW M5 -01
        bilradiohuset.se
        SM-guld 2012

        Comment

        Working...
        X