Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fluffs Grodsång i Volvo 480ES

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Fluffs Grodsång i Volvo 480ES

    Originally posted by Fluff View Post
    Mask, handskar är anskaffat : )

    Samt en trevlig P99a (svuggs gamla) som skall bli den nya hjärnan i anläggningen.

    Har tänkt att börja testa slutstegskombinationer om några veckor när senaste laddningen renoverade steg kommer hem från Slutstegsdoktor Gordon. har tänkt testa plasta paralellt med det, allt står frame, och väntar på att jag skall få tid.

    Fluff
    Det blev köp! trevligt.

    Comment


    • #77
      Re: Fluffs Grodsång i Volvo 480ES

      Har det hänt nåt här det senaste?

      Comment


      • #78
        Re: Fluffs Grodsång i Volvo 480ES

        Inte så mycket tyvärr, lite för mycket jobb, Vårövning i fält och fixa 3 bilar inför besiktning, och fortfarande elfel på grodan.... Inväntar Elmia inspiration : )

        Har dock köpt extra dörrsidor som kan slaktas.

        Fluff
        sigpicOld Genesis amps never die, they may however slide into retirement
        Old school rockford amps will just kick your ass until they detonate.......

        God bless the Amp Doctor !

        Comment


        • #79
          Re: Fluffs Grodsång i Volvo 480ES

          Och inväntar mer leksaker : ) Efter Emlia så bör det klarna, inväntar lite DLS Scandinavia prylar och GENESIS ASOLUTE framsystem, som skall testas, sen skall det dras ny kabelstam i grodan, med kabelstrumpor.

          Fluff
          sigpicOld Genesis amps never die, they may however slide into retirement
          Old school rockford amps will just kick your ass until they detonate.......

          God bless the Amp Doctor !

          Comment


          • #80
            Re: Fluffs Grodsång i Volvo 480ES

            Då jag upptäckt att grodans (Volvo 480 ES) orinalkabelstam behöver omfattande lagningar då isoleringen spruckit på manga kablar med en ansenlig mängd intressanta (läs galna) fel som följd så kommer jag att pausa byggandet I den bilen (då den står I tryggt förvar på landet), och istället göra en lite snabb (för mig som börjar få centermonterad tumme med åldern) installation I min andra lite skabbigare Volvo 480 (Paddan)pendlarbil som ju även kommer kunna agera testbänk för lite baslådor mm I framtiden.

            Har redan handlat lite smått med installations tillbehör hos Pierre på Seastream, men mer om detta tråden "Fluffs paddplask I 480 turbo"

            Mvh

            Fluff
            sigpicOld Genesis amps never die, they may however slide into retirement
            Old school rockford amps will just kick your ass until they detonate.......

            God bless the Amp Doctor !

            Comment

            Working...
            X