Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kvalitet på märket "Avatar"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kvalitet på märket "Avatar"?

    Tjena!

    Längesedan jag sysslade med bilstereo så jag hänger inte med längre. Bl.a. DBAkuten har ett "nytt" märke som heter Avatar, är det något att ha? På jakt efter ett litet 4-kanals slutsteg med lite umf i för att driva ett framsystem och en bas.

    Avatar har ett litet och billigt ABR-360.4 som ger 2x90w + 1x360w vid bryggkoppling. Ljudkvaliteten var inte supernoga, men det behöver ju inte låta kattskit heller. Naturligtvis relaterat till priset.

    Är det något att ha eller bara skit?

    Tack på förhand

    Gunnarsson

  • #2
    Re: Kvalitet på märket "Avatar"?

    Originally posted by Gunnarsson
    Tjena!

    Längesedan jag sysslade med bilstereo så jag hänger inte med längre. Bl.a. DBAkuten har ett "nytt" märke som heter Avatar, är det något att ha? På jakt efter ett litet 4-kanals slutsteg med lite umf i för att driva ett framsystem och en bas.

    Avatar har ett litet och billigt ABR-360.4 som ger 2x90w + 1x360w vid bryggkoppling. Ljudkvaliteten var inte supernoga, men det behöver ju inte låta kattskit heller. Naturligtvis relaterat till priset.

    Är det något att ha eller bara skit?

    Tack på förhand

    Gunnarsson
    För under 1000-lappen finns det nog inte så mycket bättre. Men finns även t.ex. Alpine att välja på.
    Octan
    Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
    Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi

    OctanAudio
    Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
    Fegens Vandrarhem

    Bilstereoblog
    Team Ljudbyggaren

    Comment

    Working...
    X