Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer AVH-P5100DVD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Pioneer AVH-P5100DVD

    Hej! tänkte sälja en underbar stereo. Det är en enekldin med motordriven 7" skärm med touschscreen som har det mesta o det som den inte har går att koppla in. säljer den pga att den inte används vilket är synd!

    Billgaste pris på internet just nu är 9000kr jag köpte den för 2månader sen på brl precis när den kom ut för 9800kr kvitto och garanti finns givetvis.
    Den är använd en timme max. satt i bilen en helg bara. Nu ligger den nedpackad i kartongen med allt som földe me. inte en repa på den eller minsta lilla skavank. Grymt bra bild när man kikar dvd osv.



    Info:
    Multimediabilstereo med 1-DIN DVD-spelare och en motorstyrd 7"-touchskärm. Den här stereon ger dig en riktigt bra start på en multimediaanläggning för din bil. Stereon kan spela upp DVD eller CD-skivor, men även komprimerat i filformaten MP3/WMA/AAC eller DivX. Nu med både USB och iPod ingång, köp till en kabel (CD-iU205V) så kan du koppla in din iPod/iPhone och titta på film direkt på bilstereons skärm.

    AudioVideo-bilstereo i 1-DIN storlek med motorstyrd touchskärm. QVGA 7-tum widescreen (154x87mm) anti-glare Touch-Screen. Läser DVD-R/DVD-RW/CD-R/CD-RW/MP3/WMA/AAC/DivX. Radio: D4Q Digital FM/AM RDS-tuner. 4x50W MOSFET. 3-bands parametrisk EQ. HP/LP-filter. Fyrkanals lågnivåutgång 4volt (F/SW). Utgång för bakre bildskärm. AUX-ingång. IP-bus in/ut. Optisk utgång. USB-ingång. Bluetooth ready tillval (CD-BTB200). iPod ingång (kabel tillval CD-IU205V). Inbyggd Linear PCM/Dolby Digital Decoder. DolbyDigital 5.1 Digital Signal Processor, Dolby Digital, DTS 5,1 och Dolby Pro Logic II DSP-dekoder (tillval DEQ-P6600 5x50W). Fjärrkontroll tillval. Löstagbar frontpanel. Ingång för backkamera (tillval).

    Bilder och info från pioneer: AVH-P5100DVD Pioneer DVD-spelare - Bildskärmar - Bilunderhållning

    SOm ny som sagt i kartong med kvitto och garanti

    Pris då.. Hör jag 7500:- ?
    Last edited by BOT; June 30, 2009, 22:40.

  • #2
    Re: Pioneer AVH-P5100DVD

    Hmm om du inte har pengarna kan jag även tänka mig byte mot ja allt möjligt... hem elektronik bil grejer.. bilar.. mobiler.. ja kom med förslag.
    Kan ta billigare och dyrare saker i inbyte. Dock inte intresserad av några bilstereo prylar.

    Comment


    • #3
      Re: Pioneer AVH-P5100DVD

      Ingen som är sugen? kan tänka mig någon shysst mobil eller xbox 360 eller kanske ett ps3 som mellan skillnad?

      Kan även tänka mig någon okej plasma eller lcd tv..

      Dator: pc/laptop ?

      Öppen för förslag..

      Comment


      • #4
        Re: Pioneer AVH-P5100DVD

        Finns kvar! blivit bjuden 5000 nu kontant men tycker de är för lite så någon mer som vill ha den som (HAR) pengar?

        Comment


        • #5
          Re: Pioneer AVH-P5100DVD

          Inga fler här som är intresserade av denna maskin?

          Comment


          • #6
            Re: Pioneer AVH-P5100DVD

            får du 5 lök ska du nog vara glad.....
            Mvh
            Jacob Sandström
            www.garaget.org/jackoo
            073 - 048 23 16

            Comment

            Working...
            X