Announcement

Collapse
No announcement yet.

Live från borgholm!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Live från borgholm!

    Originally posted by pierre View Post
    ida & nu vad den adra vet jag inte
    jockles syrra så mycke vet jag ialla falla
    Snygg bränna på dig ser juh nästan ut som jag

    Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

    VEM FAAAN VAR WIECHERT?

    Comment


    • #17
      Re: Live från borgholm!

      Originally posted by Stickan View Post
      Snygg bränna på dig ser juh nästan ut som jag


      japp solen tog jävla ojämt
      TEAM BERGET

      Comment


      • #18
        Re: Live från borgholm!

        Kunde nog inte gått bättre än såhär !?

        Vann i Fredags i 139,9 och vann även King of Bass priset då.

        Idag blev det vinst i 139,9, King of Bass, fram röstad som "Best I.C.E" bil OCH vann även i Dansbands tävlingen.

        Jacob i mitt Team tävlade för första gången i fredags och kom på andra plats på fredagen 119,9 och vann idag i 119,9!

        Tobias vann i 129,9 i fredags och vann även idag i 129,9 .


        Vill tacka alla för en grymt rolig helg och stora applåder till alla som planerat och hållt i denna tävling!

        Och Rickard är GRYM vid micken!, även om han mobbar TeamBrossan hela tiden
        155++db@25hz
        http://www.bilstereoforum.se/showthr...t=6241&page=15

        sigpic

        Ljudbyggaren.se

        Comment


        • #19
          Re: Live från borgholm!

          jag vill passa på att tacka för denna jävla roliga helg,det är långt till öland men det är helt klart värt 4timmar enkel resa. så nu är min oskuld på emma sverige väck och jag har haft skitkul. och även jag har brännt mej. så än en gång tackar
          Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

          Comment


          • #20
            Re: Live från borgholm!

            Vill också tacka alla för en rolig och trevlig helg på Öland!

            Comment


            • #21
              Re: Live från borgholm!

              RE EVENT och EMMA Sverige / Svensk dBDragRacing tackar våra deltagare, sponsorer och funktionärer för en kanon helg.

              Efter en trevande inledning visade vi hur man arrangerar ett event.
              Trots hot om massavhopp pga bagateller visade vi att vi har en bred deltagarskara på dessa stjärnevent.
              Vill särskilt tacka CARTEC för bilvårdsprodukterna värda 5000:- som kunde delas ut till er deltagare, hoppas de kommer till användning, några behövde dem bättre än andra

              Resultatfilerna hamnar på emmanet.se under närmaste dagarna.

              Vill också poängtera att jag är djupt ledsen att det var inträde på detta event trots att jag har deklarerat att det alltid skall vara fritt för deltagare med tävlingslicens.
              Jag hade missat att detta även var för er deltagare på detta event.
              För att kompensera detta kommer vi att plocka med CARTEC produkter till Mantorp värda MINST 10.000:-

              Håll utkik efter nyheter här och på emmanet.se..... DET KOMMER HÄNDA SAKER DENNA HÖST!!!!
              Roger Edvinsson
              Åsiktsmaskin som ibland är ute och cyklar...
              helst på saker av kolfiber :-)

              Comment


              • #22
                Re: Live från borgholm!

                Vill oxå tacka för en trevlig tävling och till Jalle som orkar trots många hinder på vägen.
                sigpic

                -C5 2008 -SQuse-
                -Citroen -making mechanics out of men since 1919-

                Comment


                • #23
                  Re: Live från borgholm!

                  Fick förfrågan om en låt som folk ville ha och som vi alla tror e sommarplågan i år:

                  cidinho & doca - rap das armas

                  slit den med hälsan, gör jag

                  Comment


                  • #24
                    Re: Live från borgholm!

                    Tack så mycket för ett roligt event Som första gångs tävlande så får man väl vara ganska så nöjd med 2st 2:a platser

                    Comment


                    • #25
                      Re: Live från borgholm!

                      Originally posted by JALLE View Post
                      RE EVENT och EMMA Sverige / Svensk dBDragRacing tackar våra deltagare, sponsorer och funktionärer för en kanon helg.

                      Efter en trevande inledning visade vi hur man arrangerar ett event.
                      Trots hot om massavhopp pga bagateller visade vi att vi har en bred deltagarskara på dessa stjärnevent.Jag hade missat att detta även var för er deltagare på detta event.

                      För att kompensera detta kommer vi att plocka med CARTEC produkter till Mantorp värda MINST 10.000:-

                      Håll utkik efter nyheter här och på emmanet.se..... DET KOMMER HÄNDA SAKER DENNA HÖST!!!!
                      No shit!
                      SM-guld 2007 och 2008.
                      Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                      Comment


                      • #26
                        Re: Live från borgholm!

                        Ja då var man hemma igen efter en händelserik helg på Ön. Vi DD sverige är rätt nöjda med att vi ÄNTLIGEN får sätta upp en Svensk flagga högst på Extreme 1 leaderboarden. Resultatet var helt ok med tanke på värmen och den oinspelade basen Berra du är KUNG!!!

                        Vi törs lova att det kommer mera under säsongen Vi tackar alla inblandade för denna trevliga men omtumlande helg tack till Calle och company som arrangerade, Jalle, Klåp, Dennis med flera som jag hoppas fortsätter ställa upp så vi kan fortsätta ha VÄRLDENS BÄSTA tävlingsformat inom billjud i Sverige.

                        Självklart måste jag tacka alla mina DD tävlande som gör det så fantastiskt roligt att komma ut och deltaga på dessa events, and especially i want to thank our new freind Cornelius from Holland who spent a week in Sweden a long way from family with us.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Live från borgholm!

                          Kul att ni hade kul Kommer nästa år

                          Comment


                          • #28
                            Re: Live från borgholm!

                            Tror det blir av men inte på samma plats...

                            Originally posted by Extra Kim
                            Tveksamt om det blir nått nästa år i Borgholm.
                            //Hallin
                            TEAM 1 member

                            Comment


                            • #29
                              Re: Live från borgholm!

                              PRecis som ovan skrev. En liten fågel viskade att det blir av iaf Kim =) å då kommer jag å frugan 2 hundar å han/hon va sjutton det nu blir om 5½ månad

                              Comment


                              • #30
                                Re: Live från borgholm!

                                Originally posted by Naughty Tee View Post
                                Självklart måste jag tacka alla mina DD tävlande som gör det så fantastiskt roligt att komma ut och deltaga på dessa events,

                                Tack, alltid kul med DD bakom ryggen.. dock gav bilen upp idag så nu får man se hur de blir i framtiden....

                                Comment

                                Working...
                                X