Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bluetooth till Volvo V50???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bluetooth till Volvo V50???

    Tjenare
    Köpte en V50 -05 nu som jag får levererad i början av mars. I denna bilen sitter en Preformance ljudanläggning men den har inte bluetooth.

    Det jag tänkte höra här på forumet om någon vet hur man kan koppla in musikströmmning och telefon via ljussystemet.
    Detta vill jag ha monterat och klart till en vettig studentpeng, men kom gärna med förslag idéer.

    Min förra bil som har en baslåda, slutateg och stereo kommer att läggas ut för försäljning snart. Håll utkik.

  • #2
    Re: Bluetooth till Volvo V50???

    Originally posted by Nyckeln
    Tjenare
    Köpte en V50 -05 nu som jag får levererad i början av mars. I denna bilen sitter en Preformance ljudanläggning men den har inte bluetooth.

    Det jag tänkte höra här på forumet om någon vet hur man kan koppla in musikströmmning och telefon via ljussystemet.
    Detta vill jag ha monterat och klart till en vettig studentpeng, men kom gärna med förslag idéer.

    Min förra bil som har en baslåda, slutateg och stereo kommer att läggas ut för försäljning snart. Håll utkik.
    Tyvärr måste du nog koppla box via MOSTen i din bil.
    Lösningen är inte för student, bara boxen kostar 4995:- men då ingår streaming i dagens modell!
    sigpic

    We know the Rolex feeling, only the best are copied.

    Ljudbyggaren sedan 1998

    Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

    Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

    Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

    International Head Judge och numera även kallad besserwisser

    Comment


    • #3
      Re: Bluetooth till Volvo V50???

      Okej synd.
      Men jag har baslåda, slutsteg etc i den bilen som ska säljas. Får jag pengar utöver bilens kostnad för extrautrustningen så får jag nog göra det.

      Vad är det för box du tänker på? Vart kan man köpa den? Vart kan man installera den? Vad kostar installationen?

      Comment


      • #4
        Re: Bluetooth till Volvo V50???

        Vi både säljer och installerar Multimedia boxar för dom flesta bilar.

        V50 behöver inte någon programmering likt BMW!

        Räkna med ca 7500:- monterat och klart då Volvon är något bökig i installationen!

        https://ljudbyggaren.mobilizer.se/in...mation/contact
        sigpic

        We know the Rolex feeling, only the best are copied.

        Ljudbyggaren sedan 1998

        Importör av Mosconi, Gladen
        Se oss på Facebook för nyheter.

        Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

        Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

        International Head Judge och numera även kallad besserwisser

        Comment


        • #5
          Re: Bluetooth till Volvo V50???

          Okej jag ska hämta bilen runt den 6:e mars i Eslöv. Får jag sålt denna bilen innan och extra betalt för utrustningen så hör jag av mig så får du ev koppla.

          Comment


          • #6
            Re: Bluetooth till Volvo V50???

            Du är så välkommen!
            sigpic

            We know the Rolex feeling, only the best are copied.

            Ljudbyggaren sedan 1998

            Importör av Mosconi, Gladen
            Se oss på Facebook för nyheter.

            Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

            Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

            International Head Judge och numera även kallad besserwisser

            Comment

            Working...
            X