Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vw beetle 1966

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Vw beetle 1966

    Tycker montering enligt bild 2/3 blir bäst rent estetiskt, på bild 4 känns det som att steget ligger "uppepå", som att den bara blivit ditlagt. Handskfacket blev bra!
    Frontsub & pyssel i w204 Projekttråd

    Comment


    • #47
      Re: Vw beetle 1966

      Originally posted by Eazy View Post
      Vart ska du placera suben? Bakom baksätet? Minns att det finns ett utrymme där sedan jag var liten, men jag minns inte hur stort det utrymmet var. Brukade ligga där i när jag åkte i morfars folkvagn Man tänkte ju inte så mycket på säkerhet på den tiden :P
      Suben blir bak baksetet. Er godt om plass der. To stk 12" går fint, eller tre stk 10".......hvis man ønsker det . Min mamma hadde en 1964 folkvagn når jeg var liten, vi var både 6 og 7 personer i den bilen, spredt lite her og der. Ble stoppet av polisen en gang når jeg tenker meg om. Dom sa ingenting. Men vi lever fremdeles

      Comment


      • #48
        Re: Vw beetle 1966

        Originally posted by Lillalilja View Post
        Tycker montering enligt bild 2/3 blir bäst rent estetiskt, på bild 4 känns det som att steget ligger "uppepå", som att den bara blivit ditlagt. Handskfacket blev bra!
        Jo, enig der, tror det blir best. Har en ide om å montere gjängjern på racket for enklere tilgang til kablene som blir liggende under, men også for tilgang til tank og framvagn når man behøver det.

        Comment


        • #49
          Re: Vw beetle 1966

          Prøvemontering av basskasse og hattehylle. Fikk tak i en hattehylla begagnad et par km bort som hadde perfekt passform . Med alt på plass inkludert bakseterygg blir det en diskrè montering her også.

          Jepp, inredningen kommer fra en Golf GTI 2008 årsmodell. Baksetet passer nesten perfekt, må bare finne en måte og feste ryggen på. Framsetene krever nok litt mer tilpasning. Jeg har bestilt stoff med rutete mønster likt det som er på stolene som dørpanelene skal trekkes om med. De jeg har i dag passer ikke til GTI stolene. Alternativt er å lage helt nye, å starte fra scratch. Mulig jeg trekker inn samme mønster inn i bilstereoinstallasjonen også, vi får se.







          Comment


          • #50
            Re: Vw beetle 1966

            Kul bygge!

            Comment


            • #51
              Re: Vw beetle 1966

              Bilstereobygget fortsetter etter en liten pause. Tiden har gått med til andre ting som ny innredning, oppgradering av bremser mm. Jeg ble aldri helt nøyd med GTI innredningen så den ble byttet ut med en innredning fra Audi TT med litt mere retro-feeling. En bonus er at stolene og baksete var litt mer direct-fit en GTI innredningen.

              Comment


              • #52
                Re: Vw beetle 1966

                Silent coat i dørene

                Comment


                • #53
                  Re: Vw beetle 1966

                  Lodding og tilpassing av lengden på RCA kabel mellom HU og forsterker. Kablene er fra Phoenix Gold som jeg har hatt liggende her i noen år. Lengden på kablene mellom HU og forsterker blir korte, fra 0,5 - 0,7 meter. Trukket med skyddstrømpe og krympslang.



                  Last edited by Eiko; June 7, 2020, 22:03.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Vw beetle 1966

                    Comment


                    • #55
                      Re: Vw beetle 1966

                      Fant disse hylsene som ble brukt på høytalerkablene.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Vw beetle 1966



                        Comment


                        • #57
                          Re: Vw beetle 1966

                          Når det gjelder strøm så funderer jeg å plassere batteriet under huven foran slik som på bildet. Originalt står det under baksete. Baksete fra TT`n blir liggende helt ned på batteriet = ingen god løsning. Men jeg får se nærmere på hva jeg velger her.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Vw beetle 1966

                            Stilrent, snygga sågsnitt, borrning linjerat och snyggt ... APPLÅDER ... I like
                            sigpic

                            We know the Rolex feeling, only the best are copied.

                            Ljudbyggaren sedan 1998

                            Importör av Mosconi, Gladen
                            Se oss på Facebook för nyheter.

                            Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

                            Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

                            International Head Judge och numera även kallad besserwisser

                            Comment


                            • #59
                              Re: Vw beetle 1966

                              Originally posted by Nonne View Post
                              Stilrent, snygga sågsnitt, borrning linjerat och snyggt ... APPLÅDER ... I like
                              Takk takk. Bygget blir nok typ enkel, ingen show eller demo, med en finish som må beskrives som helt okei. Om det blir noen konkurranser? Ja, vem vet?

                              Comment


                              • #60
                                Re: Vw beetle 1966

                                Fortsetter på forsterkerracket. Kjører på med en del bilder som beskriver det meste som er gjort.

                                Forsterker festes med islagsmutter for stabil og sikker montering. Hadde nok gått bra med M4 men hadde M6 i skuffen.....så da fikk det bli M6.





                                Tilpassning må til for M6



                                Comment

                                Working...
                                X