Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips om Tidal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tips om Tidal

    Originally posted by pinnen666 View Post
    ja visst är det skillnad, det är därför jag använder mig av det, blir ju ett helt annat tryck och bättre dynamik, röster sjunger ut på ett helt annat sett men ändå är ju cd-kvalité väldigt begränsat/komprimerat om man jämför med hur det låter IRL.
    Tänk när vi streamar 192khz/24bitar, det vore nåt att prova
    en nackdel att få det i offlineläge hehehe

    Comment


    • #17
      Re: Tips om Tidal

      ha ha ha, ja det är sant, fast när detta kommer så är det väl fiberhastighet trådlöst och minneskort på terrabyte...

      Nä nu ska vi inte spamma mer, tråden gäller ju trots allt TIDAL, har tankat ner appen igen och ska föra över mitt offlineinnehåll igen.
      / Jimmy

      Comment


      • #18
        Re: Tips om Tidal

        Originally posted by pinnen666 View Post
        ha ha ha, ja det är sant, fast när detta kommer så är det väl fiberhastighet trådlöst och minneskort på terrabyte...

        Nä nu ska vi inte spamma mer, tråden gäller ju trots allt TIDAL, har tankat ner appen igen och ska föra över mitt offlineinnehåll igen.
        eh spamma på du

        Comment


        • #19
          Re: Tips om Tidal

          Nu fungerar det igen som det ska i alla fall även med Android 5.0.2 (sony z3, kom en uppdatering/version till telefonen och efter det så var det ok).
          / Jimmy

          Comment


          • #20
            Re: Tips om Tidal

            Originally posted by pinnen666 View Post
            Nu fungerar det igen som det ska i alla fall även med Android 5.0.2 (sony z3, kom en uppdatering/version till telefonen och efter det så var det ok).
            vad bra då :P

            Comment

            Working...
            X