Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW'n med B&W 15" i kickarna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BMW'n med B&W 15" i kickarna

    Hej på er!

    Försöker hitta på den gamla bmw 5serien som byggdes för en herrans massa år sedan med b&w's 15" i golvet fram o den gula 6"midden med diskant i a-stolparna

    Nån som vet vilken bil jag menar?

    Var inne o surfade runt bland massa mindre kända bilstereotillverkare för några dagar sedan, o hittade då på bilen, men minns ju fan inte vart de var...

  • #2
    Re: sökes: BMW'n med B&W 15" i kickarna etc

    http://www.milbert.com/earl
    /tycker Erik.

    Comment


    • #3
      Re: sökes: BMW'n med B&W 15" i kickarna etc

      Originally posted by mr_c View Post
      Hej på er!

      Försöker hitta på den gamla bmw 5serien som byggdes för en herrans massa år sedan med b&w's 15" i golvet fram o den gula 6"midden med diskant i a-stolparna

      Nån som vet vilken bil jag menar?

      Var inne o surfade runt bland massa mindre kända bilstereotillverkare för några dagar sedan, o hittade då på bilen, men minns ju fan inte vart de var...
      Den var ju rolig men lät inget vidare....och det blev han ju inte så glad att man tyckte...
      SM-guld 2007 och 2008.
      Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

      Comment


      • #4
        Re: sökes: BMW'n med B&W 15" i kickarna etc

        Originally posted by jonash View Post
        Den var ju rolig men lät inget vidare....och det blev han ju inte så glad att man tyckte...
        Haha jasså? ^^ Så du har lyssnat i den?

        De är ju ett rätt extremt bygge men vad var problemet då? Elementen i sig är ju bra, men är väl lite begränsat med lådvolymer antar jag?

        O milbert,är de nå bra grejer?


        Tack Robsarve som hittade länken!

        Comment


        • #5
          Re: sökes: BMW'n med B&W 15" i kickarna etc

          Originally posted by mr_c View Post
          Haha jasså? ^^ Så du har lyssnat i den?

          De är ju ett rätt extremt bygge men vad var problemet då? Elementen i sig är ju bra, men är väl lite begränsat med lådvolymer antar jag?

          O milbert,är de nå bra grejer?


          Tack Robsarve som hittade länken!
          På IASCA final i USA.

          Problemet var...ja, jag minns knappt, men det var skumt bara.

          Ang. stegen kan jag ej uttala mig, har ej hört dem mot nåt annat.
          SM-guld 2007 och 2008.
          Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

          Comment


          • #6
            Re: BMW'n med B&W 15" i kickarna

            Haha vilken lirare, redig bil iaf!
            BMW E38 740
            BMW M5 -01
            bilradiohuset.se
            SM-guld 2012

            Comment


            • #7
              Re: BMW'n med B&W 15" i kickarna

              Han e rätt störd, om du frågar mig....

              Jag och ett gäng sköna lirare satt på restaurangen i Hilton en av kvällarna på finalen där, och diskuterade vad vi hört under dagen.

              Jag sa väl vad jag tyckte om hans bil, och de andra höll med. Vad ingen av oss noterat var att han satt typ 2 meter bakom oss, och kom ju givetvis fram direkt:

              "I heard you dont like my car, why" frågar han med attityd
              "Because it didnt sound too good" svarade jag
              "But, its the best in the country" sa han
              "I think we should wait until the prize-ceremony, but I heard better cars in your class"

              Han gick tillbaks, mumlandes en massa svordomar....Och vi garvade allihop.

              Det året kom han 4a tror jag...
              SM-guld 2007 och 2008.
              Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

              Comment


              • #8
                Re: BMW'n med B&W 15" i kickarna

                Nån med mer info angående de 90 % av de vunna tävlingarna som han hade under en 5 års period som det stod om.typ nån länk angående vinsterna?

                Comment


                • #9
                  Re: BMW'n med B&W 15" i kickarna

                  Haha minns att vi diskuterat detta åbäke innan. tror det var på gamla forumet eller ngt. Har även jag lyssnat på den. tror det var på springbreak nationals. Karlbergs bil lät ljusår bättre hifimässigt i mina öron. Vart riktigt besviken på iasca finalen 97. Svensk standard på ljud var (kanske tom är) ganska mkt längre fram. Det kändes som att de som tävlade i samma klass som mig snarare ville ha balla byggen snarare än ngt som faktiskt lät korrekt. Har massor med bilder på denna bilen dock ligger de på dia så jag måste handla mig en dia-> digitalformats apparat. Nu kanske det inte vart så bra med jonas dissning men killen var ganska trevlig att prata med å svarade gärna på frågor om hur han hade löst saker osv. Vet flera tunga namn i sverige som e total ointresserade av att prata om bygget de gjort osv om man inte har domar kläder....

                  Comment

                  Working...
                  X