Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjälp mig hitta hu till V70N

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjälp mig hitta hu till V70N

    Hej
    Jag byggde lite billjud i min "ungdom" men sedan blev det lite barn och lite mera "fabriks" stereos i bilarna...
    Nu är jag dock duktigt less på Volvo Hu-603 så nu skall den ut men jag funderar starkt på vad som skall in istället.

    Jag har prioriteringarna:
    -Anslutbarhet av yttre ljudkällor, Iphone, USB, Android...
    -Vill kunna bygga på med slutsteg till dörrarna och ev en sub sedan... (3x lågnivå)
    -Schysst ljud

    Jag har funderat på:
    Kenwood KDC-BT92SD
    Pioneer DEH x9500BT
    Alpine CDE-177BT Eller kanske 178BT men är dessa så mycket bättre att de är värda runt 1000 kr mer än ovanstående?

    Finns det någon trevlig dubbel din som man skulle kunna ha till backkamera + video underhållning till kidsen med ett par skärmar i bak?
    Detta skulle vara plus funktioner men samtidigt finns ju portabla dvdspelare och surfplattor till dem så jag är inte så intresserad av att pynta massor med 1000lappar för att få dessa funtioner...

    Hoppas ni kan hjälpa en förlorad själ tillbaka till billjudsträsket igen

  • #2
    Re: Hjälp mig hitta hu till V70N

    Jag hade nog åkt till den lokala bilstereoaffären där du bor och kikat runt lite.
    Har inga erfarenheter av de du nämnde men de flesta spelare idag ( i den prisklassen) tycker jag e rätt jämnlika, men gå på magkänsla så blir det nog bra.

    Comment


    • #3
      Re: Hjälp mig hitta hu till V70N

      har du kollat på en bluepower strereo?
      http://www.bluepower.se/sv/produkter...odellanpassad/ finns lite att välja på där

      Comment

      Working...
      X