Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ang startavgifter till elmia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ang startavgifter till elmia

    Hej har mailat men ej fått svar så testar här.

    *Betalade i veckan in startavgiften på 600:- för hela Elmia helgen (fredag-måndag). I den ingår inträde för mig och startavgifter för tävlandet alla dagarna va? Får man någon form av bekräftelse på att de e betalt som de ska?
    *Jag ska även ha med min sambo alla 4 dagarna och vill ha medåkarpass te henne men förstår inte redigt i vilket mail jag skulle anmäla de? och ska de betalas innan oxå?
    *Behöver jag betala in de 400:- för medlemskap nu oxå? lite osäker hur de ligger till där med det.


    Sorry många frågetecken som ska rätas ut innan finalen och man e ju lite trög

    MVH Johan Andersson

  • #2
    Re: Ang startavgifter till elmia

    Originally posted by Tunnan View Post
    Hej har mailat men ej fått svar så testar här.

    *Betalade i veckan in startavgiften på 600:- för hela Elmia helgen (fredag-måndag). I den ingår inträde för mig och startavgifter för tävlandet alla dagarna va? Får man någon form av bekräftelse på att de e betalt som de ska?
    *Jag ska även ha med min sambo alla 4 dagarna och vill ha medåkarpass te henne men förstår inte redigt i vilket mail jag skulle anmäla de? och ska de betalas innan oxå?
    *Behöver jag betala in de 400:- för medlemskap nu oxå? lite osäker hur de ligger till där med det.


    Sorry många frågetecken som ska rätas ut innan finalen och man e ju lite trög

    MVH Johan Andersson
    Helgpasset inkluderar inträde och startavgift för dig för samtliga tävlingsdagar.

    Ett deltagarformulär kommer att skickas ut under slutet av denna veckan.
    Där fyller du i antal medåkarbiljetter mm, dessa betalas på plats.

    Vill du samla kvalpoäng måste medlemsavgiften vara betald innan tävlingen.
    Svenska Bilstereoförbundet
    EMMA SQ | EMMA ESPL | EMMA MM | dbDrag | Bassrace

    Comment


    • #3
      Re: Ang startavgifter till elmia

      Oki doki då betalar jag in de 400kr oxå så e det fixat så har man bara bensin å mat/nöjesbiten att ta med cash till sen =)

      Comment

      Working...
      X