Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skulle behöva hjälp med val av slutsteg!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skulle behöva hjälp med val av slutsteg!

    Hej alla! Har köpt mig 4st Rockford Fosgate prime 10” basar som ska sitta i två separata lådor i på en varsin sida bagageutrymmet, nu vill jag mer än gärna ha tips på ett vettigt slutsteg till dessa. Lådorna är redan byggda slutna lådor på 34 liter var (basarna ville bara ha 17L var vid sluten låda) så nu har jag ett noname slutsteg till de men tänker inte ens koppla in det då det är något kina-skrot.

    Detta är mitt första ljudbygge och det ska inte bli något tävlingsljud, ska bara duga till lite rock’n roll och några kalla öl i sommar.

    Resten av ljudet i bilen består av ett färdigt kitt från brl, 4st gas gsb780 och ett gas 80.4 steg som tydligen ska spela bra, det passade mig bra med färdiga lådor som var ganska små och stilrena så det blir nog säkert bra.

    Så nu vill jag gärna ha ett förslag på ett vettigt slutsteg som inte behöver kosta allt för mycket då den här bilen har sprungit iväg mer än försvarbart redan egentligen, men en hobby är en hobby och det måste få kosta några kronor 🤭
Working...
X