Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saab 9-3 2.0T Vector Sportkombi -06

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Saab 9-3 2.0T Vector Sportkombi -06

    Se där, nu börjar det ta sig! Har ett sånt kit liggande här som ska säljas, blev lite ändrade planer i ett bygge.
    Mitt projekt: Volvo V60
    BRL - B2 & Dayton

    More to come...

    Comment


    • #17
      Re: Saab 9-3 2.0T Vector Sportkombi -06

      Originally posted by ChriZtoffer View Post
      Se där, nu börjar det ta sig! Har ett sånt kit liggande här som ska säljas, blev lite ändrade planer i ett bygge.
      jomen va fan kunde det inte funnits 2 märken bara så slipper man detta sökandet av högtalare hit o dit . Vad ska du ha för ditt KIT? Har du använt det?
      http://www.pmshopen.se/

      Comment


      • #18
        Re: Saab 9-3 2.0T Vector Sportkombi -06

        Originally posted by Thomas Nordén View Post
        Vill ha något som fyller bilen med massa god BLUES och lite rock.
        Det där är någonting som kommer locka in mig i "fördärvet" också.
        Har åkt med en Peugeot ett par år nu, med original stereo, med så otroligt dåligt ljud, så man undrar hur mycket vin dom lyckats få i sig på Peugeot, den dagen dom bestämde sig för den här uppsättningen, Bengt Fritjofsson skulle i alla fall legat i lä.

        Har en ny bil ståendes, en WV Caddy, och den vill jag ha bra ljud i. Har inte lyssnat på original stereon i den ännu (inte kört den ännu), och låter det inte bra, vilket det säkert inte kommer att göra, så kommer jag bygga en ljudanläggning som jag kan leva med, för nu är jag trött på oljud.
        Det ska fan vara kul att köra bil.
        Last edited by mr.scorpion; November 11, 2013, 22:28.
        -När smaker en blues som bäst?
        -Hvaergang!

        Keep The Devils music alive.

        Alcohol does not make you FAT-it makes you LEAN........against tables, chairs, floors, walls and ugly people.

        Comment


        • #19
          Re: Saab 9-3 2.0T Vector Sportkombi -06

          Originally posted by mr.scorpion View Post
          Det där är någonting som kommer locka in mig i "fördärvet" också.
          Har åkt med en Peugeot ett par år nu, med original stereo, med så otroligt dåligt ljud, så man undrar hur mycket vin dom lyckats få i sig på Peugeot, den dagen dom bestämde sig för den här uppsättningen, Bengt Fritjofsson skulle i alla fall legat i lä.

          Har en ny bil ståendes, en WV Caddy, och den vill jag ha bra ljud i. Har inte lyssnat på original stereon i den ännu (inte kört den ännu), och låter det inte bra, vilket det säkert inte kommer att göra, så kommer jag bygga en ljudanläggning som jag kan leva med, för nu är jag trött på oljud.
          Det ska fan vara kul att köra bil.


          Bara bygge Blues är gutt
          http://www.pmshopen.se/

          Comment

          Working...
          X