Announcement

Collapse
No announcement yet.

sinus live 3000, gas competiton.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: sinus live 3000, gas competiton.

    tjena. har beställt nya slutsteg. så därför ska några säljas vidare.

    1st. GAS COMPETITION Uteffekt: 1x1200W RMS 4ohm, 1x2400W RMS 2ohm, 1x4800W RMS 1ohm. 1ohms stabil. THD 0,03%. S/N >90. Link out/in (master/slave). 2x RCA-out. Subsonic crossover 20-55Hz. LP-crossover 30-300Hz (18dB/okt). Bass boost 0-18dB (45Hz). Känslighet 0,3-8volt. Ingångs impedans 20kohm. Dämpfaktor 700. Spänning 12-17,5volt. steget är helt nytt då de gamla brann upp o vi fick ett nytt på garantin
    pris:8000kr

    1st. sinus live 3000
    Effekt 4ohm: 1.800watt RMS
    Effekt 2ohm: 3.000watt RMS
    Effekt mätt i : 14.4volt
    Ställbart filter: JA ( 40-180Hz )
    Subsonicfilter: JA ( 5-50Hz )
    Ingångskänslighet: 0.2 - 5V
    pris: 2500kr

    och priserna är ej prutbara. då kan slutstegen få ligga kvar o gotta sig i min källare
    Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

  • #2
    Re: sinus live 3000, gas competiton.

    Hejsan!

    Är mycket intresserad av att köpa ditt Sinus Live 3000!

    Vet inte om han tagit kontakt med dig, men min kompis sade att han skulle meddela dig om mitt intresse (Var på Hultsfredsfestivalen då du skapade tråden, så hade ej möjlighet att svara!)

    Hur som helst, så undrar jag hur gammalt steget är, om det har haft andra ägare än du, om det har varit på service, om du har kvitton kvar, om du har behandlat steget snällt, eller pressat det, om du har några bilder på det, samt om bassremote, fästen, alu väska etc finns kvar!

    Bilder kan du, om du har, maila till:

    carazide@hotmail.com

    Eller skicka dem via MSN:

    carazide@hotmail.com


    Tack på förhand Jacob Hald

    Comment


    • #3
      Re: sinus live 3000, gas competiton.

      Är intresserad av ditt GAS steg.

      Kan du tänka dig att byta mot min baslåda med 6 st 10" i? Finns en tråd om där här.
      Hopp, ska man göra nu då?

      Comment


      • #4
        Re: sinus live 3000, gas competiton.

        Originally posted by Softis View Post
        Är intresserad av ditt GAS steg.

        Kan du tänka dig att byta mot min baslåda med 6 st 10" i? Finns en tråd om där här.
        Lycka till säger jag bara

        3000 mot 15000:-

        Comment


        • #5
          Re: sinus live 3000, gas competiton.

          Originally posted by Softis View Post
          Är intresserad av ditt GAS steg.

          Kan du tänka dig att byta mot min baslåda med 6 st 10" i? Finns en tråd om där här.

          nja tyvärr så har ja 2st solo x 18" så ja behöver inte några mer basar o ja har beställt 2 nya steg också. så inga byten är tyvärr inte intressant. för övrigt är sinus live 3000 steget sålt.
          Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

          Comment

          Working...
          X