Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

    Jag får väl dra igång en tråd här verkligen tacka alla tävlande och hjälpredor till förmodligen den bästa helgen i år för mig!!!!
    Har ju varit en helt fantastisk helg men mycket av allt Många historier man tar med sig till framtiden (eller hur "duvan" ;P )
    Så nu ligger man på soffan och vilar upp sig inför finalen om 2 vecker och hoppas på att få se så många som möjligt av er igen där

    Ps. Grattis till alla som vunnit i helgen i alla div grenar!!! Ds.

    Pps. Ett stort plus till priserna som delades ut denna helgen på alla tävlingar, skit snygga och roliga så super plus till "team nasty" och jalle!!! dds

  • #2
    Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

    Jag kan bara instämma med mr Tunnan, härlig helg, inte nåt spec att klaga på mer än att det kunde vatt mindre regn i tomelilla.

    Sitter hemma nu helnöjd med mina resultat iaf söndagens vinst och att man sluppit få duvor på rutan.....

    Skitsnygga priser som vanligt i tomelilla, heder åt dem som stått o mekat ihop dem.

    Tackar alla som varit med i helgen och skött evenemangen och tävlat och varit trevligt sällskap.
    Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se

    www.garaget.org/Frippe_L

    Svensk Mästare 2012 i Street Stock
    Svensk Mästare 2011 i Street 100A
    Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER

    Comment


    • #3
      Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

      tack själv alla för en grymt trevlig helg o tack för alla hjälp man fått under helgen o tips

      Comment


      • #4
        Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

        Ja sitter o vilar upp sig i helsingborg efter 2 dagar o 3 tävlingar i riggen så är huvet helt slut.
        Vill Tacka alla som hjälpt till som dommare denna helg kanon jobb har ni gjort.
        Mickdommare till mig har varit kalas bra.
        Vill även tacka krizze kimmo o månson med hjälp av pokalerna trots att ni inte behövde de.
        Nu laddar vi batterierna o ses om 2 veckor på sm (då ska de spelas ) tack o hej


        (o är de nån som ska lyckas är de ju ANTONIO eller den så kallade DUVAN )
        Huvuddomare för db Dragracing/bassrace/Psychlone
        sigpic
        Tack till Ljudia AB

        Comment


        • #5
          Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

          Ja tack så mkt för idag! Mkt trevlig dag och solen har då gjort sitt.

          Aldrig varit så oförberedd på en tävling som idag då jag hemma konstaterat att jag inte ville riskera basarna för BR 149,9(har nya steg) så igår då jag skulle ställa in ljudet för 139,9 så sluta termlabet fungera och ja...idag var det bara å hoppas på det bästa.

          Och vet ej hur priserna såg ut på dom andra tävlingarna men tyckte dom var riktigt snygga idag på Vallåkra!

          Mvh Jimmy
          155++db@25hz
          http://www.bilstereoforum.se/showthr...t=6241&page=15

          sigpic

          Ljudbyggaren.se

          Comment


          • #6
            Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

            jag tackar också för en riktigt bra helg. kl 17lördag va jag klar...ska man vara förberedd?
            även om jag inte lirar högt nog så bjuder jag på det=) och har lika kul ändå!
            snart är 2009 slut,men längtar till nästa säsong=)
            Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

            Comment


            • #7
              Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

              Tackar för en trevlig Lördagskväll...tyvärr så kunde jag inte komma till Vallåkra pga bil problem....*muttrar*...men men....

              Keep up the good work...
              En jävla bra butik www.ljudbyggaren.se !

              Comment


              • #8
                Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

                Jo helgen Var kanon rolig som det ska vara i Skåne Land(ZOO) sen att vissa kör som as på vägarna hör ju tydligen till här nere

                Fast en bil tycker jag är rå cool fast han kör som ett AS = FIRE KING(jetbil)som kör 400 meter på 6,2 sekunder o 467km/h i sluthastighet,helt uppåt väggarna galet, precis som det ska vara när man kör på Vallåkra

                Sen att jag råkade Utplåna en DUVA med min Framruta på motorvägen i 110km/h+ i mellanan Tomelilla-Helsingborg var mindre lyckad(stor skada) men jag gav mig fan på att jag skulle försöka att spela så då fick man ta o tejpa nästan hela Framrutan med en rulle SILVERTEJP o tro det eller ej det fungerade det med

                Sen fick man ett nytt smeknamn av JALLE på pris utdelningen DU(VAN)
                fast jag redan har ett namn sen tidigare från ELMIA 2008 men det är en annnan Historia. hejhej
                Last edited by Antonio Gotti; August 16, 2009, 23:07.
                Team dB Akuten

                2010 Europa 3a ESPL 2009 Europa 2a ESPL och RACING 2008 Europa 3a ESPL och RACING

                Comment


                • #9
                  Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

                  Sen glömde jag tacka för en trevlig Helg! super kul att träffa alla o snacka lite skit med mellan Bedömningarna!
                  Team dB Akuten

                  2010 Europa 3a ESPL 2009 Europa 2a ESPL och RACING 2008 Europa 3a ESPL och RACING

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

                    Har varit en härlig helg lärt känna några nya människor iaf så nu behöver man inte springa där o känna att man inte har en aning om vilka personerna e ens xD

                    härligt väder och allt har vi ju haft (iaf idag på vallåkra ) och bra tävlingar!

                    stort tack till er i bassrace 129.9 på vallåkra som gjorde det lite extra spännande och även till alla arrangörer och allt annat trevligt folk!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

                      Nu ligger mina bilder från Tomelilla och Vallåkra uppe för beskådning. Bilder på bilar både med och utan stereo.
                      SM GULD 2009 ESPL 4
                      SM GULD 2010 ESPL Unlimited
                      HiFiMicke
                      2011 BMW SQ EDITION Black On Black
                      Team dBAkuten
                      BMW e91 m-sport

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

                        Allt jag säger är:

                        Detta gjorde min helg:

                        http://www.youtube.com/watch?v=Bp8UbaNEXjw

                        Tack alla för en otrolig helg och mycket trevligt snack och bemötande.
                        Ni har lyckats göra så att flickvännen vill följa med på fler tävlingar

                        Comment


                        • #13
                          Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

                          Originally posted by Dreddan View Post
                          Allt jag säger är:

                          Detta gjorde min helg:

                          http://www.youtube.com/watch?v=Bp8UbaNEXjw

                          Tack alla för en otrolig helg och mycket trevligt snack och bemötande.
                          Ni har lyckats göra så att flickvännen vill följa med på fler tävlingar

                          Okej blir ett himla farande te ullared nu då eller har du förhandlat om förutsättningarna?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

                            Originally posted by Dreddan View Post
                            Allt jag säger är:

                            Detta gjorde min helg:

                            http://www.youtube.com/watch?v=Bp8UbaNEXjw

                            Tack alla för en otrolig helg och mycket trevligt snack och bemötande.
                            Ni har lyckats göra så att flickvännen vill följa med på fler tävlingar
                            Tummen upp Dennis.....
                            En jävla bra butik www.ljudbyggaren.se !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Eftersnack Tomelilla, Hbg och Vallis.

                              Originally posted by Tunnan View Post
                              Okej blir ett himla farande te ullared nu då eller har du förhandlat om förutsättningarna?
                              Hehe, det slutar med att Dreddan blir stamkund på Ullareddigital

                              Comment

                              Working...
                              X