Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sökes: Bilder SAAB 9-5 (01-06)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sökes: Bilder SAAB 9-5 (01-06)?

    Som sagt söker byggbilder på dörrarna i Saab 9-5 årsmodell 2001-2006. Alltså hur det ser ut bakom fuktspären osv.

    Skiljer det något mellan sedan och kombi?
    MVH F.Trybom

  • #2
    Re: Sökes: Bilder SAAB 9-5 (01-06)?

    Jag har tips på hur man drar ut nya högtalarkablar till dörrarna i mitt album.
    Har svårt att tro att det skulle skilja något mellan dörrarna på en kombi & sedan.
    Jag dämpade min förra tjänstebil, en 9-5:a -07, bara på innerplåten och dörrsidan, själva ytterplåter gjorde jag inget åt då jag inte ville förstöra fuktspärren.
    Vis vobiscum sit!

    Comment


    • #3
      Re: Sökes: Bilder SAAB 9-5 (01-06)?

      garaget.org kan det finnas bilder med lite tur

      Comment


      • #4
        Re: Sökes: Bilder SAAB 9-5 (01-06)?

        Originally posted by Nordenmark View Post
        Jag har tips på hur man drar ut nya högtalarkablar till dörrarna i mitt album.
        Har svårt att tro att det skulle skilja något mellan dörrarna på en kombi & sedan.
        Jag dämpade min förra tjänstebil, en 9-5:a -07, bara på innerplåten och dörrsidan, själva ytterplåter gjorde jag inget åt då jag inte ville förstöra fuktspärren.
        Har tittat både i din, DialectSvennes och Kicker 9-5:an, och ingen har vissat hur plåten ser ut bakom fuktspärren.
        Går det att få dörrarna tysta i 9-5?
        MVH F.Trybom

        Comment


        • #5
          Re: Sökes: Bilder SAAB 9-5 (01-06)?

          Jadå det går. gick åt en del roadkill för att få dem tysta men det var ingen lek. saab i all äramen en bil som brusar mer i cupen när man kör får man fan leta efter.... javisst en bil från80talet... Men men friskt vågat hälften vunnet. Sitterpå sjukan just nu och som det verkar i ett par månader till så jag kan inte posta några bilder =(

          Comment


          • #6
            Re: Sökes: Bilder SAAB 9-5 (01-06)?

            Originally posted by F.Trybom View Post
            Har tittat både i din, DialectSvennes och Kicker 9-5:an, och ingen har vissat hur plåten ser ut bakom fuktspärren.
            Går det att få dörrarna tysta i 9-5?
            Jag har tyvärr inte mina dörrar klara än, men gott om ideer!!
            Återkommer med info när jag kommer längre i min projekttråd.
            Mvh Fjällèn

            Comment

            Working...
            X