Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lorens Wastesson´s olika bilar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lorens Wastesson´s olika bilar

    Lägger up lite bilder på mina olika bil sterio byggen och olika bilar. Så får vi se om det även kommer up några på Caddyn!

    Bild 1, 2, 3 Jeep Cherokee -91 Winch fram höjd 3,5".

    Dls UR6 midar infinity kappa diskanter, 2x UR10, Dls A3 Twin Mono, A200 4 kanals steg, Pioneer P88rs 2xOptima Blue top



    Bild 4,5,6, 7 och 8 Jeep Cherokee -93 winch fram och bak däck 33x14,5 Super swamper LTB, hemma smida "bumpers :P" Höjd lite lätt med egen tillverkade Bärarmar, krägningshämmare, andra axlar, 180 amp generator etc etc etc

    Här började bygget med att flyta över Dls grejerna. Men som sedan började ta form med Jl.
    På slutet så satt det:
    2xKenwood kit framsystem, 1x Jl Audio300/4, 4x Jl Audio 10w7, 2xJl Audio 1000/1, 2xOptima Blue top "va tänkt 5"

    För Ungefär 3 år sedan idag ganska precis och 2 veckor efter att stegen hade kommit. Hade jag inbrott i Jeepen på Örnbacksvägen 28/Hägersten. Bilen stod parkerad precis vid vägen till vändplan på övre garage däck. När jag kom ut på morgonen såg bilen bokstavligen talat ut som en ostbåge. Samtliga rutor var sönderslagna, Dörrlister och fönsterlister låg överalt på marken dörrlåsen va brutna. Och i bilen var det precis som ett tomrum.
    Det som försvan va Alla stegen, fram högtalarna, sterion och en bas... Hur kommer då detta sig?
    Jag hade inte varit på någon tävling och inte spelat högt i området eller nära där jag bodde och hur kunde någon få reda på allt så snabbt? Jag vet idag ett antal år efter att det hänt. Att det här inbrottet arrangerades av en avundsjuk kompis till mig som berättade får några vart min bil stod etc. Och det var här min så kallade billjuds arrangemang försvan. Idag är förhållandena lite annorlunda och jag ska göra ett nytt försök.
    Bor idag i villa och alla som vill är välkommna att hälsa på!
    Attached Files

  • #2
    Re: Lorens Wastesson´s olika bilar

    Blandat bilder Caddyn
    Attached Files
    Last edited by DJLoop; May 21, 2012, 23:56.

    Comment


    • #3
      Re: Lorens Wastesson´s olika bilar

      Saknar min gamla jeep när jag ser offroadbilderna
      saab 9000 pioneer-

      www.garaget.org/micke999

      Comment


      • #4
        Re: Lorens Wastesson´s olika bilar

        Terrängkörning kan ju vara kul....med två hjul

        Trist på din FD kompis där som gjorde livet surt för dig
        Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
        ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

        Comment


        • #5
          Re: Lorens Wastesson´s olika bilar

          Har haft en Cherokee -90, grön med gulddekor, precis som din -91:a, fast min hade original höjd, och en barnvagn i bagaget... Mysiga bilar men livsfarliga att köra fort med, 120km/h och dom byter fil som dom vill :/
          Vis vobiscum sit!

          Comment

          Working...
          X