Announcement

Collapse
No announcement yet.

iPad 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: iPad 2

    Originally posted by Ompa View Post
    Låter onekligen som din telefon inte mår helt bra. Jag äger själv en iPhone 4, och använder jag den i den utsträckning du beskriver har jag utan problem minst 85% batteriliv kvar.

    Dock laddar även jag den varje natt, oberoende på hur lite/mycket batteri jag har kvar (kör Sleep-Cycle )

    Har du ägt din 4:a sedan release? Har läst att batteriet kan ta stryk om man laddar upp det utan att nånsin låta det dras ur, men att det då åtminstone ska ta några månader innan det börjar bli sämre. (Jag har ägt min i ~ 5 mån = inga problem än)
    Anton, säg till om du tycker det är för mycket OT i din tråd..

    Jag har bara haft den i 2 veckor. Får låta det gå nån vecka till, sen får jag kanske ta den till butiken då.

    //Jonas
    SM-guld 2007 och 2008.
    Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

    Comment


    • #32
      Re: iPad 2

      Nej för fan det är bara köra på.

      Återkommer med svar på din fråga senare JonasH
      sigpic

      Ägare av DekorTeknik
      Gå in och gilla!

      Comment


      • #33
        Re: iPad 2

        Originally posted by Antonic View Post
        Nej för fan det är bara köra på.

        Återkommer med svar på din fråga senare JonasH
        Nu har den fortfarande 100%, efter 4.5timmar....misstänker de fenomen jag skrev om i min projekttråd.

        Vi kör vidare i min projekttråd istället, men fallet verkar "löst"
        SM-guld 2007 och 2008.
        Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

        Comment


        • #34
          Re: iPad 2

          Originally posted by jonash View Post
          På temat batteritid så måste ju Apple ha världsrekord i dålig sådan på just iPhone4an.

          Min är fulladdad på morgonen, och räcker inte ens hela dagen. Och då har jag NOLL program igång i princip, kör ingen musik, surfar MAX 10 minuter, kollar Facebook typ 10 minuter.

          Ska det va så? Jag har haft min kopplad till laddaren ganska mycket, förutom de 3-4 första laddningarna, då jag cyklade batteriet som man bör. Undrar om det kan döda batteriet om den står med fulladdat batteri på över natten med laddaren i.....?
          min iphon4 håller 48timmar och jag har motsaten till dig. den är snart 1år gammal. (känns som jag måste byta ut den pga ålder) låter som du har en telefon som inte mår bra.
          //Micke

          Profile: http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=498

          Comment


          • #35
            Re: iPad 2

            Originally posted by micke_nkpg View Post
            min iphon4 håller 48timmar och jag har motsaten till dig. den är snart 1år gammal. (känns som jag måste byta ut den pga ålder) låter som du har en telefon som inte mår bra.
            Hmmmmm........
            Det var bättre förr
            sigpic

            We know the Rolex feeling, only the best are copied.

            Ljudbyggaren sedan 1998

            Importör av Mosconi, Gladen
            Se oss på Facebook för nyheter.

            Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

            Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

            International Head Judge och numera även kallad besserwisser

            Comment


            • #36
              Re: iPad 2

              Min håller också i 2-3 dagar nu. Det måste ha varit den dåliga täckningen på 3G nätet i Dalarna som ställde till det.
              SM-guld 2007 och 2008.
              Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

              Comment


              • #37
                Re: iPad 2

                Originally posted by jonash View Post
                Min håller också i 2-3 dagar nu. Det måste ha varit den dåliga täckningen på 3G nätet i Dalarna som ställde till det.
                ...........SBS.........
                sigpic

                We know the Rolex feeling, only the best are copied.

                Ljudbyggaren sedan 1998

                Importör av Mosconi, Gladen
                Se oss på Facebook för nyheter.

                Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

                Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

                International Head Judge och numera även kallad besserwisser

                Comment

                Working...
                X