Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kan inte svara i köp & sälj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kan inte svara i köp & sälj

    Hej undrar varför jag inte under en längre tid har kunnat svara i folks köp & sälj annonser? Finns det någon instälning jag kan ha rört i personliga inställningar?

    Mvh

  • #2
    Re: Kan inte svara i köp & sälj

    Se reglerna:
    http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=3103

    Comment


    • #3
      Re: Kan inte svara i köp & sälj

      Hade samma "problem" först jag med men sedan läste jag reglerna och fick "problemet" löst så läs igenom reglerna så får du se

      Comment


      • #4
        Re: Kan inte svara i köp & sälj

        jag kan fortfarande inte svara i köp&sälj. vill moderatorn berätta för mig varför? har läst reglerna men ser inget fel:S
        TEAM BROSSAN

        SM 2:a i outlaw på Easca SM

        Comment


        • #5
          Re: Kan inte svara i köp & sälj

          Originally posted by Clarran View Post
          jag kan fortfarande inte svara i köp&sälj. vill moderatorn berätta för mig varför? har läst reglerna men ser inget fel:S
          Öpnna ögonen tror jag det klarnar

          Köp & Sälj

          * Köp & Sälj är inget forum för diskussion. Därför finns det sedan mars 2010 inte möjlighet att diskutera i trådarna. Frågor om produkten, bud eller bytesförslag ska tas via den kontaktväg som annonsören anger i annonsen. Annonsören kan dock fortfarande uppdatera sin annons eller posta inlägg i den. Missbruk av denna möjlighet, tex i form av frekventa "uppningar" gillas av naturliga skäl inte.
          * Produktens namn ska vara väl synligt i rubriken. Använd tillverkarens hela namn och korrekt produktbeteckning. Hur annonsen utformas är upp till användaren. En bra skriven annons ökar naturligtvis chansen till affär.
          * Det är upp till varje användare att bedöma trovärdigheten bakom den användare han gör affär med. Forumet tar ej ansvar för affärer som går fel! En eventuell tvist skall ej hanteras publikt i detta forum - ta saken via PM, telefon eller polisen. Forumet lämnar ej heller ut några personuppgifter till gemene man. Forumet hänvisar till tjänster som tex www.internetgirot.se för ökad säkerhet. Läs gärna deras tips!
          * Svartjobb och stöldgods får ej annonseras.
          * Det är inte uteslutet att Köp&Sälj kommer regleras ytterliggare i framtiden.
          155++db@25hz
          http://www.bilstereoforum.se/showthr...t=6241&page=15

          sigpic

          Ljudbyggaren.se

          Comment


          • #6
            Re: Kan inte svara i köp & sälj

            Jag var trött, okey?!:P haha
            TEAM BROSSAN

            SM 2:a i outlaw på Easca SM

            Comment

            Working...
            X