Announcement

Collapse
No announcement yet.

MTX thundercast 12" prisförslag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MTX thundercast 12" prisförslag

    Någon som vet vad man skulle kunna få för en MTX thundercast 12"?? vad jag har förstått så e de en rätt bra oldschool bas, eller har jag fel?

    Basen verkar vara i bra skick, hur mycket spelad vet jag inte. enda skavanken är "listen" run själva basen på utsidan som börjat lossna på 1 ställe vid en skruv. men det e bara att limma dit igen så ser det som nytt ut

  • #2
    Re: MTX thundercast 12" prisförslag

    Originally posted by Snoogiloo View Post
    Någon som vet vad man skulle kunna få för en MTX thundercast 12"?? vad jag har förstått så e de en rätt bra oldschool bas, eller har jag fel?

    Basen verkar vara i bra skick, hur mycket spelad vet jag inte. enda skavanken är "listen" run själva basen på utsidan som börjat lossna på 1 ställe vid en skruv. men det e bara att limma dit igen så ser det som nytt ut
    Jag hade en sådan i butiken, fast en 10 tummare!
    Iom åldern så skickade jag med den gratis vid ett speciellt lådköp, detta bara för jag är tvingad att lämna garanti!
    En fem sju hundra är nog rätt pris för en sådan pjäs, nya kostade dom hela 2500 kronor!
    sigpic

    We know the Rolex feeling, only the best are copied.

    Ljudbyggaren sedan 1998

    Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

    Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

    Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

    International Head Judge och numera även kallad besserwisser

    Comment


    • #3
      Re: MTX thundercast 12" prisförslag

      okej ska se om jag kan få den såld då

      Comment

      Working...
      X