Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo Orginalstreo Midi in eller ut?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Volvo Orginalstreo Midi in eller ut?

    Tjenna. Jag är totalt nybörjare på bilstereo. Men jag hade tänkt att fixa ut ett aux-uttag från våran Volvo-orginal stereo. Det finns adapter att köpa för ca 800 kr, vilket säkert är en bra lösning.. men jag plockade ur bilstereon nyss och tog en titt. Då har vi ett Midi uttag. Är det nån som vet om det är möjligt att bara helt enkelt dra ut en midi - till aux eller liknande? Jag ska använda det till att koppla med 3.5 mm:ers till tex min iPhone.

    Tack på förhand.
    Magnus

  • #2
    Re: Volvo Orginalstreo Midi in eller ut?

    Originally posted by Jonth89 View Post
    Tjenna. Jag är totalt nybörjare på bilstereo. Men jag hade tänkt att fixa ut ett aux-uttag från våran Volvo-orginal stereo. Det finns adapter att köpa för ca 800 kr, vilket säkert är en bra lösning.. men jag plockade ur bilstereon nyss och tog en titt. Då har vi ett Midi uttag. Är det nån som vet om det är möjligt att bara helt enkelt dra ut en midi - till aux eller liknande? Jag ska använda det till att koppla med 3.5 mm:ers till tex min iPhone.

    Tack på förhand.
    Magnus
    Den ena runda kontakten på baksidan GER ljud till ett steg, att få CD-VÄXLAR kontakten att plocka in signalen utan någon form av omvandling tror jag inte fungerar!
    sigpic

    We know the Rolex feeling, only the best are copied.

    Ljudbyggaren sedan 1998

    Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

    Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

    Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

    International Head Judge och numera även kallad besserwisser

    Comment

    Working...
    X