Announcement

Collapse
No announcement yet.

27/6-2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 27/6-2010

    En månad har gått sedan jag krockade med en lastbil.
    Kroppen har läkt förvånansvärt fort enligt läkarna, att bara överleva en sådan olycka är ett mirakel enligt de som har erfarenhet.

    De första 14 dagarna jag låg på sjukhuset var aktiviteten på Ljudbyggaren låg, den var näst in till död i dubbel bemärkelse.
    Men ett par personer har gjort ett hästjobb för firmans existens!

    Maysan
    Hon stöttade mig varje dag på sjukhuset, hade hon inte varit där så hade nog detta inlägg aldrig skrivits.
    När jag var lite stabilare var det dags för henne att ta tag i firman och kunderna.
    Vi har gjort vårt bästa för att hålla uppe servicenivån som Ljudbyggaren står för.
    Maysans erfarenhet med allt det där man bara drömmer om som ingår i att driva ett företag har hon klarat av med glans.
    De som tror att bilstereo består av en cd spelare, kabelstumpar och högtalare kan få en lektion av Maysan i ämnet.....VERKLIGHETEN!.
    Att hoppa in och ta över en rörelse som expanderar är ingen enkel uppgift.
    Att svara på invecklade frågor samt kontakten med utlandet har jag fått sköta.
    Ett enkelt mail som tar normalt 10 minuter att skicka har tagit mig ca 2-3 timmar att knåpa ihop.

    Gandalf
    Mannen, myten, legenden!
    Denna ynglig tog tag i verkstaden så fort han hört om olyckan.
    Gandalf packade bilen och drog till Helsingborg, här var det inget snack utan verkstad efter en sekund!
    De monteringar som varit bokade har kunnat genomföras enligt planerna.
    Visst låg vi efter några dagar, men när nivån på monteringarna höll samma Ljudbyggarkvalitet var detta inget negativt.
    Som vanligt kom kunderna tillbaks efter några dagar och lovordade vårt arbete.

    Att arbeta med de bästa i branschen är helt underbart.
    Killarna i Teamet har varit ute i Sverige och hållt nybörjartävlingar på festivaler.
    Maysan har varit spindeln i nätet på kontoret och butiken.
    Gandalf har sett till att kunderna varit mer än nöjda med sina investering av bilstereo relaterade produkter från Ljudbyggaren!

    Framtiden
    Medans jag varit "ute och fiskat" har det hänt en hel del.
    Webbshoppen är i stort sett färdig och öppnas inom snar framtid!
    De nya lite billigare Mosconistegen har börjat skeppas ut.
    Det har dessutom kommit kablage till dessa steg som gör dom till "plugg 'n play" för olika bilmodeller!
    Färdiga runda baslådor för reservhjulsmontage är på ingående.
    NightBreaks 5 års jubilem kommer att köras under 2 dagar, fredagen kommer att gå i festens tecken.
    Grill och god mat blandat med glada miner är bilstereo när det är som bäst.
    Vallåkra 2010 kommer att bli det bästa som hänt detta år.
    Vi ser fram mot detta event med stor glädje, jag arbetar för att kunna ge en och en annan överaskning till besökarna!
    sigpic

    We know the Rolex feeling, only the best are copied.

    Ljudbyggaren sedan 1998

    Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

    Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

    Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

    International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Working...
X