Announcement

Collapse
No announcement yet.

Installation Skoda Octavia II 2006-2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Installation Skoda Octavia II 2006-2012

    Ska sälja iväg de olika installationer jag haft i bilen jag tävlat med några år.
    Har lite smått o gott som man kan välja mellan, allt ifrån lite större saker som baslåda istället för handskfack fram, till små högtalarpoddar som ersätter backspegelinfästningen.

    Här är ett litet axplock på vad som finns:

    Baslåda på ca 10 liter som ersätter handskfacket fram. Är byggd för att hushålla en Gladen SQX 8" (som oxå är till salu). Baslådan är klädd i svart vinyl. SÅLD

    Baslåda på ca 20 liter med plats för en 10". Baslådan ersätter hela panelen samt förvaringsfacket i bagaget på förarsidan.
    Klädd med gråsvart matta. Har haft lite olika basar som alla passat bra, bland annat en Glasen SQX 10 och en Digital Designs 1510 Special Edition (båda basarna är till salu oxå).
    För fastsättning av panel och låda använder man bilens originalinfästningar.





    Sen har jag som sagt lite smått o gott från olika installationer jag haft.

    Första bilderna visar justerbara högtalaradaptrar jag använt till EAD 100 högtalaret. Adaptrarna passar i ett 5.25" uttag. De är byggda av mäster Johan Kuhlin. Svartlackerade idag, men de var blanka o fina från början, med lite blästring och putsning så kan de säkert bli blanka igen om man vill det.






    Har även ett par ombyggda backspegelinfästningar med plats för ett par moddade EAD 60 högtalare. SÅLDA
    Klädda med grått högtalartyg. Se även bild ovan.


    Har även ombyggda samt omklädda a-stolpar om någon är intresserad.SÅLDA

    Med vänliga hälsningar,
    Rutger
    Du lär så länge du lever, heter det.
    Jag tror att motsatsen är lika sann.
    Bengt Feldreich
    _______________________________________
    _______________________________________

  • #2
    Re: Installation Skoda Octavia II 2006-2012

    allt är urplockat ur bilen nu så vill man ha ett foto på något eller kanske rent av köpa når så äre bara o skicka ett PM

    Med vänlig hälsning,
    Rutger
    Du lär så länge du lever, heter det.
    Jag tror att motsatsen är lika sann.
    Bengt Feldreich
    _______________________________________
    _______________________________________

    Comment

    Working...
    X