Announcement

Collapse
No announcement yet.

ang. Dansbands kampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: ang. Dansbands kampen

    Originally posted by ShaddeN View Post
    hahah jasså så det är så det går till Tur för kim då att det inte var han som vann

    Nä du står nog fortfarande kvar som demande dansbands kung
    nä nu får han ta över det har tagit bort dekalerna och bytt mot klasisk musik nu..:

    Comment


    • #32
      Re: ang. Dansbands kampen

      Originally posted by Herr Nilsson View Post
      nä nu får han ta över det har tagit bort dekalerna och bytt mot klasisk musik nu..:
      hahahahah jaa klassisk musik vore väl verkligen något Tänk dig en tävling i det

      Comment


      • #33
        Re: ang. Dansbands kampen

        Pratade en stund med jalle idag denna tävling lever vidare samt att den kommer på SM finalen oxå
        Huvuddomare för db Dragracing/bassrace/Psychlone
        sigpic
        Tack till Ljudia AB

        Comment


        • #34
          Re: ang. Dansbands kampen

          Oj här har man missat mkt!

          Ja alltså för det första så har jag inte sett nått sånt kontrakt på att man tar över "tronen" att man måste dema dansband efter en sån här vinst ;P + att jag inte ens fick nån pokal i denna gren = att det inte finns bevis.

          Och Rickard detta låter ju riktigt riktigt kul! Nu måste man ju verkligen skaffa mer effekt å batterier om man ska maxa i 2 tävlingar (BR 149,9) och Dansband på SM
          155++db@25hz
          http://www.bilstereoforum.se/showthr...t=6241&page=15

          sigpic

          Ljudbyggaren.se

          Comment


          • #35
            Re: ang. Dansbands kampen

            Originally posted by Techno_Bass View Post
            Oj här har man missat mkt!

            Ja alltså för det första så har jag inte sett nått sånt kontrakt på att man tar över "tronen" att man måste dema dansband efter en sån här vinst ;P + att jag inte ens fick nån pokal i denna gren = att det inte finns bevis.

            Och Rickard detta låter ju riktigt riktigt kul! Nu måste man ju verkligen skaffa mer effekt å batterier om man ska maxa i 2 tävlingar (BR 149,9) och Dansband på SM
            Mummmmms

            Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

            VEM FAAAN VAR WIECHERT?

            Comment


            • #36
              Re: ang. Dansbands kampen

              vilken tur att någon tog initiativ till detta då:P nu skall jag bara lira högt också
              Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

              Comment


              • #37
                Re: ang. Dansbands kampen

                Originally posted by TRUCKEN View Post
                vilken tur att någon tog initiativ till detta då:P nu skall jag bara lira högt också
                Och kolla över installationen hoppas jag.........15 pinnar efter e inte godkänt
                sigpic

                We know the Rolex feeling, only the best are copied.

                Ljudbyggaren sedan 1998

                Importör av Mosconi, Gladen
                Se oss på Facebook för nyheter.

                Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

                Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

                International Head Judge och numera även kallad besserwisser

                Comment

                Working...
                X