Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf Mk2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Golf Mk2

    Du borde tjäna på att köpa en ny nästan? Jag gav bara en tusenlapp mer för min..
    SM 2a, Street 2K 2015.
    SM 2a, SuperStreet No wall 2012.
    SM 3a, Bassrace 149.9 2012.
    SM 3a, SuperStreet 1-2 2011.

    Comment


    • #17
      Re: Golf Mk2

      Skulle ALDRIG lagat det där, Pressa skiten och skaffa en annan.
      Surt på jobbet du redan lagt ner men...

      Comment


      • #18
        Re: Golf Mk2

        Det där ser ju lagom roligt ut....
        Får nog tänka om med att köpa en golf och ha som projektbil då det verkar vara en bil som rosten älskar..
        Keep it up iaf, så du kan inspirera med lite ljudbygge ist
        Alpine Audison !GENESIS DLS

        http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=8797

        Comment


        • #19
          Re: Golf Mk2

          Va skulle ni gett upp redan innan ljudbygget änns börjat grabbar

          Va i garaget idag skrapade och slipade bort massa pvc massa i hjulhuset idag så imorrn ska det kapas och slipas och eventuellt börja svetsa om jag hinner med det så kommer nog en del tråkiga rostlagnings bilder

          Comment


          • #20
            Re: Golf Mk2

            Blev lite bilder på lite svetsade plåtar inget är färdig svetsat eftersom svetsen dummade sig massor typ inte ville bränna igenom och sånt sen så ville inte gasklockan riktigt men hittade felet på det sen så hoppas på finara svetsar imorrn





            Comment


            • #21
              Re: Golf Mk2

              Nu är det snart färdig svetsat fan va gött

              Comment


              • #22
                Re: Golf Mk2

                Låter skönt! du har ju lite behandling av de svetsade ytorna framför dig också.
                \m/

                Comment


                • #23
                  Re: Golf Mk2

                  han va dålig den goffen du pasi :O

                  Comment


                  • #24
                    Re: Golf Mk2

                    mm den va visst lite dålig

                    Comment


                    • #25
                      Re: Golf Mk2

                      Nu har det gått sakta med golfen kom ju på att min andra bil ska besiktas på tisdag och tror inte dom skulle bli så nöjda om jag kommer in med den så som den står nu men ska köra heldag i garaget imorrn så jag kan fixa med golfen på lördag.
                      Fick 73meter 2tum4 idag oxå så det blir vägg i golf stackarn ska försöka bli klar till bugrun iaf men känns svårt just nu pga pengabrist.

                      Lägger in några bilder på volvon som ska fixas imorrn



                      Comment


                      • #26
                        Re: Golf Mk2

                        Fy fan vad jag hatar folk som försöker laga rost med silicon och plåt ihop med självborrande skruv.
                        Blev lite svetsat idag kom på att jag måste få golfen klar innan jag kan ta fram volvon och börja med den

















                        Comment


                        • #27
                          Re: Golf Mk2

                          sånt jobb du lägger ner.
                          jag är definitivt inte avundsjuk, jag vet vilket meck det är man vill bara spy på skiten.
                          ser bra lagat ut,
                          VW Polo aka SPARKLE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Golf Mk2

                            Jo det blir en del jobb men skönt när det är klart.
                            Bilen är igentligen inte värd tiden som jag lägger ut men eftersom jag är arbetslös nu så har jag all tid i värden och va i garaget.
                            Tror jag kommer bli klar med det sista imorrn hoppas det så jag kan börja med det roliga snart finns massor att göra på ljud biten som tex dra dubbla 90mm2 från generatorerna till batteri banken, bygga väggen, bygga dörrsidor med andra ord så finns det inget ljud i den nu

                            Comment


                            • #29
                              Re: Golf Mk2

                              Nu jäflar är jag klar med rosten målade grundfärd sen pensla jag på underredsmassa och efter det spruta jag typ body så nu borde rosten hålla sig borta ett tag.
                              Ville inte ta i kameran idag va lite kladdig men ska till garaget och montera fjäderben och sånt imorrn så lägger upp nån hel bild på liket

                              Comment


                              • #30
                                Re: Golf Mk2

                                ser ut att blir bra.
                                är man arbetslös så vill man gärna ha något att fördriva tiden med så detta var ju perfekt!
                                sedan jag började jobba känns det som att man inte har någon ledig tid alls istället!
                                men då blir istället plånboken tung att bära en liten stund! :P
                                \m/

                                Comment

                                Working...
                                X