Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf Mk2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Golf Mk2

    Tror jag hittat ett jobb jag får börja på nästa vecka då är det bara att vänta på första lön så man kan handla roliga basar
    Fick klart allt på golfen nyss så den ska besiktas imorgon om jag hinner ska även besikta volvon som inte är klar än kommer bild på golfen ikväll när jag kommit hem från garaget

    Comment


    • #32
      Re: Golf Mk2

      Nu är golfen besiktad fick till och med beröm inne på Bilprovningen eftersom dom tyckte det va så bra gjort med plåtar och helsvetsningar.
      Börjar med kabeldragningen imorgon

      Comment


      • #33
        Re: Golf Mk2

        Bra jobbat
        BMW E38 740
        BMW M5 -01
        bilradiohuset.se
        SM-guld 2012

        Comment


        • #34
          Re: Golf Mk2

          Lite offtopic..
          Har aldrig tidigare sett en Huv-BH på en 740
          Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
          --------------------------------------------------------------------------------
          Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
          PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

          Comment


          • #35
            Re: Golf Mk2

            Originally posted by Kulan View Post
            Bra jobbat
            Tack blev riktigt nöjd själv

            Comment


            • #36
              Re: Golf Mk2

              Originally posted by xciso View Post
              Lite offtopic..
              Har aldrig tidigare sett en Huv-BH på en 740
              Det har inte jag häller blev en läderbit och lite spraylim så hade jag kanske värdens första på en 740 men måste limma med nått bättre eftersom det har börjat släppa lite

              Comment


              • #37
                Re: Golf Mk2

                Har ju glömt och lägga upp bild på skrotet så det kommer nu.
                Kommer göra om den lite genom att lacka den matt olivgrön sänka massor en del strech på däcken huv bh mm.
                Kommer nog börja med ljudet i helgen tänkte försöka provspela dörrarna iaf men måste beställa Jantzen Audio´s Standard Z-cap kondensatorer innan tänkte dela diskanterna 5000Hz Kondensator 4,7uF, Motstånd 6,47 Ohm
                Eller om nån har förslag på andra bra kondingar tänkte beställa från hifikit men tycker att det är jobbigt att betala 149:- i frakt när sakerna kostar 114:-


                Comment

                Working...
                X