Announcement

Collapse
No announcement yet.

BILSTEREO GRUND-KURS 1.0 5/9 17.00 KUNGSÄNGEN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: BILSTEREO GRUND-KURS 1.0 5/9 17.00 KUNGSÄNGEN

    Ser ju ut att bli en liten skara elever

    Bygglogg: SQW: TransFårrden

    Comment


    • #17
      Re: BILSTEREO GRUND-KURS 1.0 5/9 17.00 KUNGSÄNGEN

      Tack för igår allihop , det var en MKT trevlig tillställning!

      Tyckte också att kursen var bra och lärorik och jag tyckte mig snappa upp att
      intresset för en del 2 i teori är stort samt att det även finns intresse för kurs
      som avhandlar det praktiska med att bygga och installera på en basic nivå.

      Kul också att det fanns ett intresse för det här med tävlingarna bland deltagarna ,
      kanske inte alls vore dumt med en kväll där man går igenom vad det handlar om
      att tävla , vilka klasser det finns , hur det går till med bedömmningar osv då det
      verkar finnas många frågor kring detta. Lite som en info kväll med bilstereoförbundet.
      "Sound by Hewi"

      Blue eMotion by heWi

      Comment


      • #18
        Re: BILSTEREO GRUND-KURS 1.0 5/9 17.00 KUNGSÄNGEN

        Får stämma in med Hewis 2 poänger.

        För egen del må jag säga det gav en hel del mer än jag hade förväntat mig. Väl spenderade slantar.

        Hoppas absolut på en uppföljning. Och då något som tar upp lite om placering av högtalare och tidskompensering. Ämnen som det touchades på, men där utläggningar hölls tillbaka med hänsyn till "nybörjar upplägg".

        Tackar hjärtligast för initativ och hoppas på del två

        Bygglogg: SQW: TransFårrden

        Comment


        • #19
          Re: BILSTEREO GRUND-KURS 1.0 5/9 17.00 KUNGSÄNGEN

          Får också tacka för en trevlig kväll!
          Var riktigt lärorikt att få gå grundkursen, väntar på del 2!

          Även väldigt intressanta diskutioner efteråt med Niclas och Peter m.fl!

          Comment


          • #20
            Re: BILSTEREO GRUND-KURS 1.0 5/9 17.00 KUNGSÄNGEN

            Kul att det gillades.
            Vad som händer härnäst får vi se.
            Det enda som är spikat just nu, är att det ska bli mer av hobbyn härifrån, på ett eller annat sätt.

            Mvh
            Pierre
            Seastreams Garage
            SEASTREAMS GARAGE


            ALPINE, DYNAUDIO, GENESIS, SUPRA, MOSCONI, GLADEN ! ! !

            Verkar blivit lite mer fart här på forumet, kul!

            Comment


            • #21
              Re: BILSTEREO GRUND-KURS 1.0 5/9 17.00 KUNGSÄNGEN

              Det var väldigt uppskattat! Kommer garanterat närvara om/när det kommer en del 2. Eller någon annan rolig happening för den delen.

              Mitt första besök på Seastreams, nu vet man att man inte behöver åka längre för att handla kvalitets ljud till bilen!
              Kör: BMW M3 Coupe 3,2 Köhler -96 [Alpine CDA-7998R, Alpine MRV-F540 + PG Xenon 400.1 + Hertz EP2, Tec SQ5 + SQ3 + Surface Slim + DD 2010 10"]
              Brukis: Saab 9-5 2,3t "Aero" -99 [Pioneer P9, Audison LRx 4.300 + 1.400 + PG Octane-R 5.0:4, Tec SQ6 + Trius + Tec Surface TW + Focal KX 33 13"]

              Comment


              • #22
                Re: BILSTEREO GRUND-KURS 1.0 5/9 17.00 KUNGSÄNGEN

                Ja, det var riktigt kul igår. Både kurs, provlyssning och pratet som blev efter.
                Visst blir man sugen på mer, och för min del är det att snappa upp massa info, få mer kunskap och tips om hur man kanske bör och inte bör göra för att få till det hyfsat.

                Comment


                • #23
                  Re: BILSTEREO GRUND-KURS 1.0 5/9 17.00 KUNGSÄNGEN

                  Nästa kurs ??

                  sugen.
                  Mitsubishi L300 minibuss
                  VW Multivan T5

                  Comment

                  Working...
                  X