Announcement

Collapse
No announcement yet.

DLS Reference, Pioneer, Blaupunkt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: DLS Reference, Pioneer, Blaupunkt

    Hej
    Pga. bilbyte så måste jag tyvärr sälja använda anläggningen. Perfekt för någon som är på jakt efter riktigt bra ljudkvalite med många möjligheter till utbyggnad och uppgradering. Allting är i mycket bra bruksskick, dvs det fungerar som om det vore nytt men det syns att det är använt (rent kosmetiskt, inga skador alltså utan bara lite slitage på knappar och sånt.) Allting har suttit monterat i samma bil sen jag köpte det runt 2008

    Det jag har till salu är följande:

    Kitsystem: DLS Reference RS6A, 6,5" midbasar och T25-diskanter med separata filter till basar och diskanter till skillnad från RS6 som har bägge filtren i en box. Funktions- och ljudmässigt är det vid normal användning ingen skillnad, men med detta kitet kan man koppla separata slutsteg till basar och diskanter om man vill. Det mesta i monteringsväg finns kvar inklusive originalkartongen. RS6 är den slimmade varianten av R6 och har mindre monteringsdjup.

    Huvudenhet: Pioneer P7000-UB
    En mycket trevlig HU med radio, cd (mp3), AUX (3,5mm) och USB. Detta var en av dom värre modellerna som såldes när det begav sig. 4*50 watt, 7-bands EQ, många basjusteringsmöjligheter utöver EQ, 3 nivåers loudness samt det bästa, tre par 4Volt lågnivåutgångar för front, rear och sub. Tror jag har en fjärrkontroll till den också som jag aldrig använt.

    Aktiv bas: Har även en Blaupunkt Thb 200A slim sub (att gömma under sätet eller dylikt) med 8" bas och 140w inbyggd förstärkare. Funkar perfekt som utfyllnad i dom lägre frekvenserna och spelar förvånansvärt bra för sin storlek. Byggd i stabilt metallchassi.

    Har tänkt mig någonstans runt 3000:- totalt för alla prylarna, alternativt sälja dom var för sig. Kom med bud i så fall. Prylarna finns i Örebro. Bilder kan skickas

    Mvh Håkan

    EDIT: Sänker priset till 2000:-

  • #2
    Re: DLS Reference, Pioneer, Blaupunkt

    Sänker priset, kan tänka mig att släppa iväg prylarna för 2000:- vid snabb och smidig affär. Är bara dumt att det får ligga här till ingen nytta när det har varit till sådan glädje för mig. Ska slänga upp lite bilder någon kväll nu i veckan också om ingen nappar innan dess.

    Comment


    • #3
      Re: DLS Reference, Pioneer, Blaupunkt

      Har lagt upp bilder på prylarna här: http://mobil.blocket.se/vi/47055988.htm

      Comment

      Working...
      X