Announcement

Collapse
No announcement yet.

Frågor ang digital designs cm1000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frågor ang digital designs cm1000

    Tjäna, har kommit över ett CM1000 för en rimlig summa.
    Min fråga är då kan jag köra de steget till min dd2512 2x2ohm bas,
    det är ju självklart att ju mer effekt du har desto bättre.. men jag är inte ute efter några herrejusses siffror utan att kunna ha någorlunda bra kontroll på basen bara, så.. kommer detta att funka tror ni? Tjäna,

  • #2
    Re: Frågor ang digital designs cm1000

    Tjäna!
    Klart du kan, kommer funka bra.
    Tjäna.
    Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se

    www.garaget.org/Frippe_L

    Svensk Mästare 2012 i Street Stock
    Svensk Mästare 2011 i Street 100A
    Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER

    Comment


    • #3
      Re: Frågor ang digital designs cm1000

      Originally posted by Frippe_L View Post
      Tjäna!
      Klart du kan, kommer funka bra.
      Tjäna.
      Tackar ödmjukast för svaret Frippe! då kör jag på det, Tjäna.

      Comment


      • #4
        Re: Frågor ang digital designs cm1000

        Som Frippe sa så kommer det funka kanon!
        Lycka till med spelandet
        Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
        --------------------------------------------------------------------------------
        Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
        PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

        Comment


        • #5
          Re: Frågor ang digital designs cm1000

          Originally posted by xciso View Post
          Som Frippe sa så kommer det funka kanon!
          Lycka till med spelandet
          Tackar tackar =)
          Kör med DD 5,25 kit fram i dörrarna och dd koaxar bak i en bmw e39 som jag matar med ett dd c4c steg och en kenwood kdc-bt61u huvudenhet,
          och 2512an med ett cm1000 då, låter helt ok med känns ändå som det saknas något så jag ska byta ut framsystemet mot ett amega q-comp 50 som jag har liggandes, får inte riktigt den där "värmen" ur framsystemet nu =)

          Comment


          • #6
            Re: Frågor ang digital designs cm1000

            Originally posted by Anthilaxivirta View Post
            Tackar tackar =)
            Kör med DD 5,25 kit fram i dörrarna och dd koaxar bak i en bmw e39 som jag matar med ett dd c4c steg och en kenwood kdc-bt61u huvudenhet,
            och 2512an med ett cm1000 då, låter helt ok med känns ändå som det saknas något så jag ska byta ut framsystemet mot ett amega q-comp 50 som jag har liggandes, får inte riktigt den där "värmen" ur framsystemet nu =)
            Möjlighet att bygga till 6.5"?

            Comment


            • #7
              Re: Frågor ang digital designs cm1000

              Originally posted by ville91 View Post
              Möjlighet att bygga till 6.5"?
              Jo, det finns det ju alltid bara man vill, har ett q-comp 60 liggandes med, köpte lös dessa kitten av grannen som hade tänkt bygga i en husbil men det vart aldrig av innan han sålde husbilen 2000kr för båda kitten, ibland har man en jäkla tur =) men som sagt jag kan ju välja att göra ett större hål i dörrsidan men då försvinner "orginal looken" och vill gärna behålla den, just nu sitter elementet i en sluten plastlåda (har dämpat både lådan och plåten runt om) innanför dörrsidan, men kan jag lösa det så att det ser snyggt ut så kan ju en idé vara att montera in q-comp 60 kittet, =)

              Comment

              Working...
              X