Announcement

Collapse
No announcement yet.

2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EMMA 2011

    Då har jag som så många andra, lite funderingar på hur 2011 kommer se ut.
    Kommer vi ha en styrelse? (erik, jonas, jens) sitter ni kvar?
    Hur kommer tävlignarna se ut, blir de som iår.
    Om vi har ett förbund, då ska väl årsmöte hållas. och det tycker jag vi ska ha. så vi kan få ett bra billjudsår 2011.
    Jag tycker att alla medlemmar i svenska-bilstereoförbundet ska göra sina röster hörda, skriv, kommentera.
    väl mött @ trucken
    Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

  • #2
    Re: 2011

    Jag och Jonas har ju ställt våra platser till förfogande. En person har anmält intresse för styrelsearbete.
    Vi ska ha ett avslutande möte för året nästa vecka, då vi oxå gör bokslut.
    Sedan presenteras den infon här, så medlemmarna kan tycka till.
    Men kom gärna med massor av förslag även innan dess!
    /tycker Erik.

    Comment


    • #3
      Re: 2011

      Originally posted by TRUCKEN View Post
      Då har jag som så många andra, lite funderingar på hur 2011 kommer se ut.
      Kommer vi ha en styrelse? (erik, jonas, jens) sitter ni kvar?
      Hur kommer tävlignarna se ut, blir de som iår.
      Om vi har ett förbund, då ska väl årsmöte hållas. och det tycker jag vi ska ha. så vi kan få ett bra billjudsår 2011.
      Jag tycker att alla medlemmar i svenska-bilstereoförbundet ska göra sina röster hörda, skriv, kommentera.
      väl mött @ trucken
      Jag och Jens skall träffas imorgon, Erik åker till Skåne så han kan ej vara med då.

      Det finns tankar, idéer och lite nygammalt folk som vi tror kommer hjälpa oss lyfta det inför nästa år.

      En grundsak att förklara: Styrelsen för den ekonomiska föreningen (dvs Bilstereoförbundet) kan komma att ändras med andra personer etc. Men det många glömmer är att Styrelsen är ansvarig för resultatet, personligt. Dvs, går Förbundet back så är det bara för styrelsemedlemmarna att hosta upp stålar. Då försvinner ganska många personer som tänkbara alternativ om man säger så.

      Men, vi återkommer som sagt med mer info om hur 2011 kan tänkas se ut, och vi kommer redovisa lite olika alternativ tror jag.

      //Jonas
      SM-guld 2007 och 2008.
      Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

      Comment

      Working...
      X