![]() |
|
Sound Quality - Ljud och tweakning Allt som förbättrar ditt HiFi-ljud i bilen. |
![]() |
|
Thread Tools |
![]() |
#1 |
Senior Member
![]() |
![]() Denna tråd är till för högklassiga SQ byggen
Börjar på lite smått så får ni fylla på eftersom.. ![]() Alfa: GT 155 BMW: BMW 323ci ägd av "robolop" X6 Citroën: C2 Dodge: Dodge Sprinter 3500 SHC ägd av Jon R. Whitledge Mazda: rankonens dls bygge Mini: Dls revolution Porsche: Sub bygge av Chris Yato renault: trafic Seat: Toledo Volvo: 740 V50 VW: VW New Beetle ägd av Per Söder Lupo Blandat: DLS tävligs bilar steven sailer Tätigkeiten->Installationen Blandade Team Pioneer Bilder Fyll på så gott ni kan.. ![]() ![]()
Last edited by bolle; August 26th, 2010 at 02:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
![]() |
![]() Har läst dedär BMW-projektet x antal gånger, och blir varenda gång helt häpen över hans skuffbygge
![]()
![]() |
#3 |
Guldmedlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Detta är knappast ett helt bygge, men att se Chris Yato (i mitt tycke världens bäste) bygga baslåda är alltid ett nöje...
http://motormusicmag.com/news/389/20...Enclosure.html
![]() |
#4 |
Member
![]() |
![]() Håller med Svartstreck om BMW:n, har läst den otaliga gånger och slutar aldrig att häpnas.
Hur nån kan ha sån energi och kunna göra allting så exakt och vackert är över mitt förstånd. Önskar att jag också hade nerver att bygga så ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
![]() |
![]() Ja, de BWM:n är det snyggaste bygget jag någonsin skådat. Har kollat igenom det några gånger, helt sanslöst vilka detaljer. Fy fan vad bra det blir också! Asså, vad kan det egentligen inte kosta med all den kolfibern? Tänkte om man skulle klä in någon detalj i bilen, vad skulle sådant gå på då om man gör det själv?
![]() ![]() Last edited by Svenn3SaataN; October 1st, 2009 at 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guldmedlem
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guldmedlem
![]()
![]() |
#9 | |
Senior Member
![]() |
![]() Quote:
http://www.swecomposite.com/ Han har bland annat fixat kolfibersadeln till en av mina vänners motorcykel. Länk till firmans hemsida: www.ronincycles.com Ni kan hitta en bild på sadeln under Miss Mayhem. Firman ligger dock vilande för närvarande, för den som undrar. Förresten så har sadeln modifierats lite sedan bilden togs. Jag ska fixa en ny till helgen om jag hinner. Jäklars! Nu har jag varit inne och medverkat till att ha sabbat en tråd igen! Förlåt! Tillbaka till högklassiga SQ-byggen igen! Last edited by PhoenixG; October 1st, 2009 at 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
![]() |
![]() Ja, ursäkta mig. Men var tvungen att fråga! Tillbaka till tråden och den fina bilarna och byggena
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
|
|